“Meil on hea meel, et saame lõpuks jagada kõikide huvilistega meie kõige uuema süstiklaeva imelise interjööri pilte ja näidata meie 2019. aasta sügisest töös olnud strateegilise võtmeprojekti järgmisi saavutusi. Peale sel suvel Soomes Raumal toimunud laeva ristseid ja veeskamist, oleme me jõudnud laevaehitusega põnevasse etappi, mil uudsed reisikontseptsioonid ja imelised laeva sisekujunduse elemendid hakkavad juba laeva pardal alade kaupa kuju võtma. Ootame põnevusega hetke, mil saame kõiki reisijaid MyStari pardal 2022. aastal tervitada, et saada täiesti uusi merereisielamusi ja kogeda ise kõike, mida pakub MyStar — ujuv meelelahutus- ja ostukeskus, mis vastab kõigiti kaasaegse reisija mitmekülgsetele ootustele,” ütles Tallink Grupi juhatuse liige Piret Mürk-Dubout.

Võrreldes Tallinki laevastiku praeguse lipulaeva Megastariga on MyStari pardal täiesti uusi reisijate alasid ja reisijateekond on disainitud veelgi sujuvamaks. Ühtekokku on MyStaril 14 reisijate ala. Spetsiaalsed reisijate alad ja lahendused on loodud, et arvestada erinevate reisijate segmentide vajadustega, olgu selleks siis perega reisijad, ostlejad või äri- ja lõbureisijad.

Erinevate laeva sisekujunduses kasutatud visuaalide ja teemade kaudu on fookusesse tõstetud Läänemere eriomane ilu, kutsudes igat reisijat seda märkama ja hoidma ning kaitsma Läänemere keskkonda ja piirkonna kultuuripärandit.

„Valisime laeva sisekujundust kavandades läbivaks teemaks Läänemere ilu — lugu, mida me laeva pardal jutustame eksklusiivsete veealuste video- ja fotolugude kaudu. Iga reisijate ala on unikaalne ja avalike alade sisekujundust luues soovisime taotluslikult tekitada külastajas erinevaid meeleolusid, nii uudse koloriidi kui ka erinevate pinnakattematerjalide tekstuuriga mängides, atmosfääri loovad lisaks ka julged valguslahendused ning spetsiaalselt laeva jaoks loodud sisustus. Täna avaldatud visuaalid annavad hästi edasi MyStari olemust ja hinge. Oleme väga rahul laeva sisekujunduse tervikkontseptsiooniga ja uhked, et meil on õnnestunud viia MyStar sisekujunduse lahenduse poolest täiesti uuele tasandile ning uude aastakümnesse,“ ütles Vertti Kivi, sisearhitektuuribüroo dSign Vertti Kivi & Co peadisainer ja tegevjuht.

Laeva keskmes, nii-öelda laeva süda on mõistagi kaubamaja, Traveller Superstore, mis kannab hoolivuse sõnumit ning evib butiigilaadset atmosfääri. Kaubamaja keskel asub uuenduslik avastamisrõõmu pakkuv lett, mis võimaldab uudistajatele uusi tooteid ja maitseid esitleda. Kauplusest läbi liikumine on ostlejale muudetud väga sujuvaks, mis pakub avastamiseks reisijateekonna käigus erinevaid püsi- ja pop-up kaubaväljapanekuid, sealhulgas väljapanek Nordic Corner, milles esitletakse Põhjamaade tooteid ja disaini.

Tallinki uusima süstiklaeva valmimine on planeeritud 2022. aasta kevadesse, mil MyStar asub teenindama Tallinna ja Helsingi vahelist laevaliini. Ühise tandemina moodustavad süstiklaevad MyStar ja Megastar alates 2022. aastast kõige jätkusuutlikkuma transpordiühenduse Eesti ja Soome vahele.

Vaata galeriid MyStari interjöörist:

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid