02.02.2022, 15:47
Vastus nördinud reisijatele: ilmastikust tingitud tõrkeid ei kompenseerita, aga lennufirmal on hoolitsuskohustus
(26)Kas ka sina oled kokku puutunud lennutõrgetega? Kirjuta meile!
FOTO:
Viimasel ajal on ilmunud mitmeid artikleid inimeste pettumusest selle üle, kuidas lennufirma neid lennutõrgete puhul kohelnud on. Xfly turundus- ja kommunikatsioonijuht Toomas Uibo selgitab, mis on sellistes olukordades lennufirma kohustused reisija ees.
“Kõik, kes on kunagi sattunud olukorda, kus lend tühistatakse või ümber suunatakse, teavad, kui ebameeldiv see on,” tõdeb Toomas Uibo. “Mahajäetuse tunne koos infopuudusega on väga heidutav. Lennufirmadel kulub alati mingi aeg, et tekkinud olukord lahendada, aga inimene tunnetab ju koheselt, et midagi ei tehta ja ta on üksi jäetud. Julgen väita, et see on ja jääb alati mingil määral lennunduse osaks, sest paradoksaalsel kombel poleks lennukiga lendamine maailma turvalisim viis reisida, kui kõik lennud nui neljaks läbi viidaks."
Oled juba tellija?