Siit saad lugeda viit lugu, kuidas inimesed reiside alla pandud suurtest rahasummadest ilma jäid. Kui kaotasid ka ise raha koroonakriisi pärast ära jäänud reisi tõttu, jaga meiega oma lugu — kirjuta see kommentaaridesse ja meie avaldame.

Noolega paremale liikudes saad lugeda viit lugu inimestest, kes jäid märkimisväärsetest rahasummadest ilma, kuna ei saanud oma juba reiside eest tasutud raha tagasi.



Lea Abergel ja tema kihlatu Ruben Fellous olid oma pulmi plaaninud juba eelmise aasta jaanuarist. Kõik suuremad ettevalmistused olid tehtud — kuupäev oli paigas, toimumiskoht oli broneeritud ja 250 külalist olid oma tuleku kinnitanud. Nende pulm pidi toimuma Tel Avivis, kuhu enamik külalisi olid tulemas Londonist ja Pariisist.

Lea ja tema kaaslane elavad ise Iisraelis, kuid suurem osa nende perest elab Londonis või Pariisis. Kõikidel külalistel olid lennupiletid juba ostetud. Tseremoonia pidi toimuma 23. märtsil. Kuid 15 päeva enne seda sulges Iisrael prantslastele oma piirid. See tähendas seda, et üle poolte külaliste ei saanud pulma minna. Kuid viiruse kiire levikuga karmistas Iisraeli valitsus varsti reegleid. Nimelt pidid kõik riiki sisenejad olema kaks nädalat karantiinis. See oli probleem, sest inimesed olid Iisraeli tulemas ainult paariks päevaks ja karantiini tõttu poleks nad pulmast osa saanud võtta.

Kohalikku elu karmid reeglid aga sellel ajal ei mõjutanud. Lea sõnul oli toimumispaiga omanik pulma toimumise poolt. Kuna paar otsustas ise oma pulmad tühistada, poldud nõus neile raha tagasi maksma.

Lea ja Ruben otsustasid palgata advokaadi, sest nende arvates oli tegu väga ebaõiglase olukorraga. Nad rääkisid, et loomulikult tahavad nad abielluda, kuid kui peavad maksma 250 külalise eest, kellest 200 ei saa kohale tulla, sest Iisrael on oma piirid sulgenud, lükkavad nad pigem oma pulmad edasi.

Kõigele lisaks kaotas paar ka oma mesinädalatele kulunud raha. Neil oli planeeritud reis Maldiividele, kuid ka sinna ei saa nad minna. Reisile minek tähendaks seda, et tagasi Iisraeli jõudes peaksid nad mõlemad olema kaks nädalat karantiinis, kuid seda nad endale lubada ei saa. Õnneks said nad siiski osa raha tagasi, kuna lennufirma tühistas oma lennud Aasiasse.

Lea ja Ruben ei tea veel, kas ja kui palju pulmade kuludest neile kompenseeritakse, protsess alles käib. Kindel on aga see, et nii suuri pulmi, kui oli planeeritud, nad endale tulevikus lubada ei saa...

Lea ja Ruben. Kuvatõmmis.

Allikas: hellomagazine.com


Emma Weber oli sunnitud oma romantilise reisi Veneetsiasse koroonaviiruse tõttu ära jätma. Kui naine oma reisi eelmise aasta detsembris planeeris, polnud keegi veel tapvast viirusest kuulnud. Neli päeva kestev reis pidi toimuma märtsi alguses ja see oli kingituseks tema kallimale. Kogu reis läks maksma peaaegu 500 briti naela. Hinna sisse kuulusid nii lennupiletid, korter läbi
Booking.com
`i ja parkimiskoht lennujaamas.

Naine oli kõvasti vaeva näinud, et reisi jaoks raha säästa. Siiski otsustasid nad koos oma kallimaga reisi tühistada, kuna nende jaoks oli risk liiga suur. Lisaks oleksid pidanud mõlemad reisilt tulles olema kaks nädalat karantiinis ja seda ei saanud kumbki neist endale lubada.

Kuna Veneetsia polnud sellel hetkel riskipiirkond ja lennud sinna toimusid tavapäraselt, tekkis naisel raskusi raha tagasi saamisega. Tema reisikindlustuse pakkuja raha ei tagastanud, kuna Emma otsustas ise, et soovib oma reisi ära jätta.

Siiski õnnestus naisel pool kogu kulust tagasi saada. Nimelt pärast seda, kui naise lugu avaldati Ühendkuningriikide uudisteportaalis
The Sun
, sai ta tagasi 263 briti naela läbi
Booking.com`i.



Emma Weber. Kuvatõmmis.

Allikas: thesun.co.uk



Hawaii pere tühistas koroonaviiruse tõttu oma kruiisi. Pua Morrison ostis eelmise aasta veebruaris Norwegian Cruise Line'i laevareisile piletid. Kuna kruiisi üks peatus oli Hongkongis, siis ei soovinud pere enda tervisega riskida. Nende ebaõnneks läheb see väga palju maksma.

Morrisoni sõnul kulus neil piletite peale 32 000 dollarit. Lisaks olid neil planeeritud erinevad ekskursioonid. Kui pere laevafirmaga ühendust võttis, said nad vastuseks, et reisi tühistades neile raha tagasi ei maksta.

See on pere arvates väga ebaõiglane arvestades maailmas toimuvat. Nad on otsustanud, et ei soovi enda tervist ohtu seada. Siiski arvavad nad, et raha tagasi saamine sellises olukorras ei ole palju palutud.

Norwegian Cruise Line on öelnud, et ohutus on nende suurim prioriteet ja nad ei seaks oma reisijaid ohtu, kuid see ei lohuta inimesi, kes oma kruiisireisiks makstud rahast lihtsalt ilma jäävad.


Kuvatõmmis.

Allikas: foxnews.com



Peter ja Jill Baker tühistasid oma nädalapikkuse reisi Roomasse ja Veneetsiasse. Nad broneerisid eelmise aasta oktoobris oma kahe sõbraga väikese puhkuse Itaalias, uskudes, et võidavad rahaliselt väga palju. Paar maksis kogu reisi eest natukene alla 600 briti naela. See hind sisaldas nelja tärni majutust, lennupileteid ja rongipileteid kahe linna vahel.

Kui Itaalia valitsus oli 11 linna karantiini pannud, otsustasid nad oma reisi tühistada. Nad ei kartnud nii väga viirust, kui seda, et jäävad Itaaliasse lõksu.

Õnneks ei kaotanud nad kogu oma raha. Hotell hüvitas neile kogu makstud summa. Kuid lennupiletite peale kulunud 180 briti naela nad lennufirmalt tagasi ei saanud. Lisaks pidid nad enda reisiagendile tasuma reisi tühistamise eest 75 briti naela.


Allikas: bbc.com


Staten Islandil elav perekond tühistas oma iga-aastase kevadpuhkuse. Neil oli plaanitud Euroopa kruiis, mis pidi algama Hispaaniast. Anna Manalaysay sõnul käivad nad perega igal aastal Costa Cruises`e kruiisidel.

Nende otsus reis ära jätta tuli üpris lihtsalt. Nad ei tahtnud oma tervisega riskida. Lisaks nõudis kool, kus nende lapsed õpivad, kõikidelt õpilastelt, kes rahvusvahelistel reisidel on käinud, tervisekontrolli. See oleks tähendanud, et vanemad peaksid peale puhkust veel vabu päevi välja võtma.

Terve reis läks perele maksma üle 5000 dollari. Esmalt nõuti laevafirmalt reisi täielikku hüvitamist. Pereisa kirjutas ettevõttele kirja, kus väljendas selgelt oma pahameelt. Laevafirma oli nõus perele maksma 70% hüvitist. Siiski loodavad nad välja võidelda täieliku summa, mis neil kulus. Lisaks hakkavad nad uurima, kas ka lennufirma hüvitab neile kogu piletitele kulunud raha.

Costa Fortuna märtsi alguses Phuketis. Kuvatõmmis.

Allikas: silive.com