PEAD TEADMA | Mida teha, kui kaotad reisil kogu oma raha ära?

- Raha kaotamisel peaksite abi saamiseks pöörduma lähedaste või sõprade poole.
- Eesti konsulid või aukonsulid sellistel juhtudel raha anda ei saa, kuid konsul aitab teil vajadusel võtta ühendust lähedastega ning nõustab raha ülekannete tegemisel.
- Raha kaotuse korral on võimalik lähedastel raha saatmiseks hättasattunule kasutada ka rahvusvahelist kiirrahakaardi saatmise teenust, mida pakuvad MoneyGram ja Western Union.
- Välisesindus saab anda rahalist abi nö tagatise olemasolul — väljamakse saab konsul teha juhul, kui vastav summa on lähedaste poolt kantud välisministeeriumi pangaarvele (SWEDBANK: EE122200221006104336, SWIFT/BIC:HABAEE2X, viitenumber 700025262).
Mida konsul saab teha?
- Annab nõu, kuidas saata raha abivajajale.
- Vahendab vajadusel suhtlust lähedastega Eestis.
Mida konsul ei saa teha?
- Ei saa osta uusi lennuki-, laeva-, rongi- või bussipileteid.