Imestame, kui näeme, et meie Romeo läbisõit on ainult paarsada kilomeetrit – nii tutika autoga pole vist küll kunagi sõitnud. Täpsemalt on meie Romeo puhul tegemist nelikveolise Alfa Romeo Giulia 280-hobujõulise võimsusega bensiinimootoriga automaadiga, Veloce-varustuses. Tehase lisadena on autol premium-helipakett, premium-interjöör ja punased pidurisadulad. Auto võtab välja 240 km/h, aga see jääb meil muidugi ise järele katsetamata.

Lisaks sellele, et Alfa Romeo Giulia kiirendab superhästi, on tal ka väga hea juhitavus, ta ei uju teel. Lääne-Virumaal tundub olevat erakordselt palju ringteid, nii et sõbranna rõhutab veel seda, et meie Romeoga on kuidagi iseäranis hea ringteid võtta. Ja vasakpöördeid samuti – nimelt tekib nii minul kaardilugejana kui ka Kerstil autojuhina tunne, et meie teekonnal on kahtlaselt palju pöördeid vasakule, mõni üksik pööre paremale tuleb meelde. Tunneme end sellise autoga sõites pidevalt kui Tänak ja Järveoja, ainult et ... Järveoja vist ei ütle Tänakule väga tihti: „Oh, vedas, et esimese korraga õigele ringtee väljasõidule pihta saime!“

Romeo roolis olla on lihtsalt nauding.

Tervisele kasulik auto

Romeoga sõita on väga mõnus, sest autos on ülimugavad istmed ja täpselt õige kuju ja suurusega peatoed, lisaks saab laiutada, ruumi on palju ning jalad võib täies ulatuses välja sirutada.

Sõbranna tuleb reisile natuke haige seljaga ja nii uskumatult kui see ka ei kõla, ravib Alfa Romeo ta terveks. Juba rooli istudes õhkab sõbranna: „Appi, kui mugav iste!“ Ta kirjeldab tunnet, nagu toetaks keegi teda pidevalt või hoiaks süles. Iste on tõesti väga ergonoomiline, ka ilma valutava seljata on sellest kerge aru saada. Kõige huvitavam on aga see, et reisi lõpuks sõbranna selg enam ei valuta. Valu on lihtsalt läinud. Nii et meie soovitame Alfa Romeot muuhulgas ka seljaprobleemide korral. (Kui vaadata, milline näeb välja Alfa Romeo logo, siis sellelt võib leida terviseasutuste logodele omaseid nüansse, nagu rist ja madu – nii et kõik on täiesti loogiline.)

Romeo ja Kersti koos aasaservas

Komplimentide sadu

Lisaks sellele, et Alfa Romeo on nii mugav ja sõidab nii sujuvalt, on ta ka tohutu pilgupüüdja. Me saime oma reisil väga palju komplimente! Auto kohta muidugi, mitte enda. Kui kruiisisime Rakveres, tulid vastu varateismelised poisid, jäid autot vaatama ja üks hõikas: „Oppaaa, mis auto!“ Õnnela külalistemaja peremees Ahto ütles meie autot nähes, et oo, küll ikka tänapäeva ajakirjanikud elavad hästi. Meie pidime muidugi vastuseks kurvalt nentima, et kahjuks soovib esindus mingil põhjusel pärast reisi auto tagasi saada. Ojasaare Puhketalu peremees Jaan kiitis, et meil on nii ilus auto – väga sarnane tema masinaga ja täpselt sama värvi. Tõepoolest, Jaani moodne traktor ja meie auto nägid koos imekenad välja. Ja need on vaid mõned näited komplimentidest, mis meie Romeo sai. Järele vaatavaid pilkusid ei jõudnud muidugi kokku lugedagi.

Meie kolm Õnnela külalistemaja ees

Loe ka, kuhu ilus Romeo meid viis ja mis me seal kõik koos ära tegime:

Alfa Romeost

Alfa Romeo legend sai alguse 1910. aastal, kui Cavalier Ugo Stella ostis Societa Italiana Automobili Darraqi aktsiad. Esialgu valmistati autosid Napolis, hiljem viidi tehas üle Portellasse Milano linna lähedale. 1915. aastaks muutis tehas oma nime ALFA-ks. ALFA on lühend sõnadest „Anonima Lombarda Fabbrica Automobili“, mis tähendavad Lombardia autotehast. Romeo on ettevõtte üle võtnud ettevõtja Nicola Romeo perekonnanimi.

Alfa Romeo on oma rikkaliku ajaloo jooksul kasutusele võtnud palju uuenduslikke tehnoloogiaid, mis on ta viinud oma klassi parima jõudluseni. Giulia Quadrifoglio jätkab seda traditsiooni täielikult alumiiniumist 90-kraadise 2,9-liitrise Bi-Turbo V6 mootoriga, mis annab välja 505 hobujõudu ja 443 Nm väänet. Nii Giulia kui ka Giulia Ti esindavad Alfa Romeo kaubamärgiga seotud atraktiivset Itaalia disaini. Praegused Alfa Romeo autod järgivad sama filosoofiat. Need pakuvad ainulaadset Itaalia stiili ning tõhusat tasakaalu jõu ja kaalu vahel.

Uuri veel infot Alfa Romeo kohta Alfa Romeo Eesti kodulehelt. Ja mine proovisõidule – see on meie kaljukindel soovitus!

Alfa Romeo ja Rakvere raibe

Jaga
Kommentaarid