“Kalapüügist igavam tegevus on vaid valge seina vahtimine,” võib leida tsitaadi Kadri Talvistu “Kogutud teostest”, köide 1, lehekülg 78. Just Kadri oli see, kes soovis kolme tunni asemel terve päeva pikkust kalaretke, ehkki ma püüdsin teda hoiatada, et tal võib igav hakata.

"Aga ma ei ole kunagi varem kalal käinud ja siis on äkki rohkem lootust kala saada," kõlas vastus.

Ülaloleval pildil Kadri toidab kalu. Kirjade järgi oli see siis mõeldud kalastamisena, aga väike murekoht oli see, et kalad ei saanud seekord üritusel osaleda. Siiski ei pidanud nad paljuks konksu otsast kalmaaritükid ära süüa ja siis oma teed ujuda. See tõestab veelkord, et kalad on šovinistid, justkui teades, mis soost inimene õnge teises otsas istub...


... sest Aini õnge haugati õige mitu korda. Päeva peale kogunes siiski vaid neli rohesilmset riffielukat, suurim neist umbes poolekilone või veidi enam.

Long-tail paadil käib erinevalt Tai pikksabadest saba ehk pikk võll ühes sõukruviga vette ahtri kõrvalt, suurematel alusel on mootoreid kaks ning puudub umbes meetrine pooleldi taevasse suunatud vöörtääv (emapuu pikendus) värviliste lintidega. Sama on aga see, et suuremaid aluseid tõukab siingi edasi tekile kinnitatud automootor, väiksematel on eraldi paadimootorid.

Siin saabuvad mungad ja noviitsid Bamboo Islandile, oma proviant kenasti kaasas.

Vesi paistab kenasti läbi küll, kuid rannaliiv on erinevalt Tai samanimelisest saarest kollane.

Saarelt lahkuda saab ka Robinsoni-stiilis – sellise purjeparvega.


Sihanoukville’i Otrese ranna lähistelt avastasime pooljuhuslikult midagi kloostrikooli sarnast, kenasti müütiliste madude nagade kaitse all.

Pagoodi seintele ja lakke vaba pinda, nagu näha, jäetud ei ole.

Harukordne võimalus oli seekord uudistada templit ilma turistihordideta.

Kloostrikool pole naljaasi: laisad ja rumalad õpilased muudetakse siin tõenäoliselt hanedeks. Pildil 3. b klass pärast ebaõnnestunud kontrolltööd.

Koolis käivad ka laiendustööd, tööjõud oranžis on omast käest võtta. Noor munk õpib siin müürsepa ametit.