Laeva ehitamise protsess on koostööprojekt, millesse on plaan kaasata nii Soome kui ka teisi Euroopa tarnijaid, nagu Deltamarin, Wärtsilä, ABB Marine, jt. Uus laev hakkab sõitma liinil Turu-Ahvenamaa-Stockholm. Laev on 218 meetrit pikk, kogumahutavus on 63 000 tonni. Uue laeva reisijate arv on 2800 inimest ning lastiruum 1 500 liinimeetrit. Laeva sisekujunduse teevad Skandinaavia arhitektid.

„Meie eesmärk on ehitada laev, mis kasutab veeldatud maagaasi (LNG). Meil on Viking Grace’i näol, mis on maailma esimene veeldatud maagaasil sõitev reisilaev, suurepärased kogemused. Projekteerimistööde käigus on suurt rõhku pandud keskkonnasõbralikele lahendustele, sealhulgas uutele innovaatilistele energiatõhusatele rakendustele. Oleme selle projektiga töötanud aastaid Euroopa Liidu meremagistraalide projekti raames. Projekti rahastamisinstrumendiks on Euroopa ühendamise rahastu Connecting Europe Facility, millesse on kaasatud ka Turu ja Stockholmi sadamad,“ ütles Viking Line kontserni tegevjuht Jan Hanses.