Veneetsia ja Milaano ootavad avastamist


Murano saar, Itaalia
Murano saar, Veneetsia, ItaaliaFoto: Shutterstock

Raffaello korraldatud Valentinipäeva kampaania võitjad Airi ja Indrek ning Naistepäeva kampaania võitjad Galja, Larisa ja Elena on võidetud Veneetsia ja Milaano reisidelt tagasi ning jagavad muljeid.

Airil ja Indrekul oli see esimene ühine lennureis 16 koosoldud aasta jooksul ning mõlemad olid esimest korda Itaalias. Veneetsia jättis meile kustumatu mulje, räägib Airi. Hotell oli hea asukohaga, ühelt poolt avanes vaade kanalile ning teisele poole jäi vilka meluga tänav oma kohvikute, poodide ning välimüügikohtadega. Sõidetud sai veebussiga Veneetsia kanalites, külastatud Rialto turgu, käidud Doodžide palee ja Püha Markuse kiriku juures. Romantiliselt meeldejäävaks kujunes õhtusöök restoranis L’Alcova. Kui võtta Veneetsia kokku märksõnadega siis need oleksid – palju inimesi, kitsad tänavad, kanalid, maskid ja klaasehted. Mõnusalt hubane linnake, kus olles lülitud täiesti välja argimuredest ning kuhu plaan kindlasti veel tagasi minna.

Galina, Larisa ja Elena reis Milaanosse oli samuti meeldejääv. Parimad sõbrannad olid esmakordselt Itaalias. Reisilt ei puudunud lõbusad seiklused. Saabudes Milaanosse, istuti lennujaamas kogemata valele rongile sõideti peatus ning eksitusest aru saades istusid sõbrannad õigele rongile mis viis neid lennujaamast Milaano kesklinna. Hotell oli otse kesklinnas, mugav ja ilus. Teenindus super! Kõik päevad olid täis nalja ja naeru – me ei ole tõesti juba ammu nii palju naernud, räägib Larisa. Reisipaketis sisaldus külastus QC Termemilano SPA-sse kus sõbrannad veetsid päeva iluprotseduure nautides. Milaano üllatas neid oma melu, vilka elu ja rahvahulkadega. Tõeline moepealinn ja seda oli ka näha tänavapildis. Seetõttu ei külastatud niivõrd näitusi ja vaatamisväärsi vaid sukelduti Milaano tänavaellu ja nauditi linna. Reis oli super! Meeldis väga!

Raffaello Emadepäeva kampaania vooru õnnelikud võitjad sõidavad Rooma. Lisaauhindadena kutsus korraldaja igast voorust 3 osalejat fotosessioonile oma kallima või sõpradega. Töö rahvusvahelise fototiimi käe all oli osalejatele ainulaadne kogemus. Kõigile ülejäänud kampaanias osalejatele saatis korraldaja tänuks osaluse eest 1000 g Raffaello eriseeria pakendi, mida ei saa osta kaubandusvõrgust.

Kampaania võitjad raudteejaamas