Vein peab päästma Prantsusmaa turismi

 (3)
Vein peab päästma Prantsusmaa turismi
VeininaudingudShutterstock

Prantsusmaa välisminsteerium lansseeris uue kakskeelse veebilehe, mille strateegiline ülesanne on meelitada riiki võimalikult palju veinisõbralikke välisturiste, arendada veiniturismi kui sellist ja pidada vastu karmile rahvusvahelisele konkurentsile.

„Vein on Prantsusmaa sümbol,“ kuulutab hiljaaegu avatud portaal visitfrenchwine.com.

„Viimastel aastatel külastas Prantsusmaa veiniorge, istandusi ja degusteerimiskeldreid aastas umbes 3 miljonit turisti, aastaks 2020 peaks see arv ulatuma 4 miljonini,“ ütles riigi välisminister Laurent Fabius lootusrikkalt.

Aastas eksportib Prantsusmaa välismaale umbes 11,4 miljardi euro väärtuses veine ja muud viinamarjade baasil valmistatud kangemat kraami.