Lennuhüvitisettevõte Skycop on kokku kogunud kümme kõige ilmekamat näidet, mida saad lugeda alljärgnevalt.
1. Vueling
Hispaanlaste kohalik versioon iirlaste odavlennufirmast Ryanair. Nende tunnuslause võib ju öelda, et “Armasta viisi, kuidas lendad” (ingl “Love the way you fly”), aga nemad armastavad küll vaid neid reisijaid, kes kaebuseid ei esita. Kui aga oled piisavalt julge, et seda teha, siis on lennufirma vastus lühike ja napisõnaline.
„Eespool öeldut silmas pidades ja järgides Euroopa Nõukogu määrust, teatame kahetsusega, et kahjuks ei ole meil võimalik teie taotlust rahuldada,“ seisab nende vastuses kirjas.
Seega, kui on tegemist just selle lennufirmaga, siis jääb vaid loota, et nad on truud oma nimele ning sa siiski saad lennata.
2. TAP Air Portugal
Mitmete asjade hulgas, mis kehtestati reisijate õigusi puudutavas määruses 261/2004, oli lennufirmadele mõeldud nõue võimaldada reisijatele kanal, läbi mille kaebusi esitada. Juba see, et taoline nõue määrusesse kirja sai, näitab või siis ei näita sootuks lennufirmade valmidust reisijaid selles osas aidata.