Twitteri-teemalises hotellis saab iga oma soovi välja säutsuda


Twitteri-teemalises hotellis saab iga oma soovi välja säutsuda
Foto: Meliá Hotels International

Mallorca uus rannahotell pakub külalistele võimalust suhelda teenindava personali või üksteisega Twitteri vahendusel.

Sol Wave House´i hotelli külalised saavad oma kiindumust sotsiaalmeediasse ja sotsiaalvõrkudesse välja elada ilma hotellitoast lahkumata Twitteri abil.

Kliendid võivad sisse logida personaalsetele Twitteri kontodele hotelli WiFi-võrgu kaudu, jagada fotosid ning isegi teistele hotellikülalistele külge lüüa, kasutades Twitteri hashtagi ehk märksõna #SocialWave.

Need, kes majutuvad neljakohalistes #TwitterPartySuites´ides, saavad hotelli Twitteri-portjeedelt eriteeninduse, tasuta joogi Twitteri-basseinipeol ehk #TwitterPartyl, mis toimub igal õhtul.

Muidugi saavad külalised Twitteri-toateenindajatelt säutsudes tellida ka midagi oma külmkappi, paluda ruumide koristust või ükskõik millist muud hotelliteenust - ikka Twitteri hashtagide abiga.

Säutsudes saab juurde tellida. Foto: Meliá Hotels International

Hotell loodab sellise sotsiaalvõrgustumisega pakkuda uuemeelsele #SocialWave´i kasutajaskonnale võimalust tutvuda hotellis uute inimestega, leida sõpru ja lihtsalt lõbutseda.

"Meie põhikliendid on noored ja sotsiaalsed inimesed, kes otsivad alati uusi kogemusi, mida jagada aina kasvava virtuaalühiskonnaga," ütles hotelli Twitteri-portjee, "tahame #SocialWave´iga vastata nendele ootustele."

Tehnofoobidel on siiski hea teada, et hotell pakub ka näost-näkku suhtlemise võimalust, milleks on olemas viis golfirada, bassein ja kaks Flowboardingu masinat veesõitudeks. Muidugi saab aega veeta ka hotelli 2500-ruutmeetrisel terrassil, baarides ja restoranides.

Kuidas tundub, kas puhkus Twitteri seltsis on õige puhkus või jäägu hashtagid ja sotsiaalmeedia puhkuse ajaks koju maha?

Twitterihotelli numbrituba. Foto: Meliá Hotels International