Avaklipiks on moodne kaerajaan, millele on originaalmuusika kirjutanud Eesti tuntumaid muusikuid NOËP ja koreograafia loonud JJ-Street Tantsukool. Oodatud on panus kõigilt TikToki kontoga tantsufännidelt nii Eestis kui ka välismaal — tantsi Eesti tantsu oma kodukoha ilusas paigas, postita tants koos teemaviidetega #kaerajaaning ja #visitestonia ning võid võita puhkuse kuuele!

„TikToki igapäevased kasutajad on peamiselt noored, kes saavad hea võimaluse üllatada rahvusvahelist publikut ja väljendada uhkust oma kodukoha üle. Kutsume Eesti noori üles näitama eri paikades filmitud klippidega, kui ilus on meie maa ning kuidas hoida head tuju ka keerulistel aegadel,” ütles EASi turismiarenduskeskuse direktor Liina Maria Lepik. „Lisaks vastutustundlikkuse sõnum — paljudki tegevused on piiratud, kuid tantsimine teeb õnnelikuks ja õues tantsida saab igaüks! Ja loomulikult on see hea võimalus õppida tants selgeks ja tantsida seda ka jõuluvanale!“

TikTok on kanal, mille sisu levik sõltub erinevalt mitmest teisest sotsiaalmeedia- ja internetikeskkonnast valdavalt veel sisu populaarsusest, mitte tasutud reklaamist. Eestis pole makstud postitused isegi mitte võimalikud. Seega levivad kõik tantsuväljakutse klipid orgaaniliselt ehk mida meeldivam klipp, seda suurema publikuni see jõuab.

„Eri riikide turismiprofessionaalidele turundame Eestit järjepidevalt, korraldades esitlusi ja ärikohtumisi virtuaalplatvormidel, ent ka lõpptarbijatele on oluline Eestit konkurentsitihedas sihtkohaturunduses meelde tuletada. Läheme sotsiaalmeediakeskkonda, kus meie tulevikureisija nagunii aega veedab. TikToki lansseerimisega püüame nende noorte tähelepanu, kes täna Eestist veel ei pruugi teadagi, homme aga on booking.com’is ja skyscanner’is valikut tegemas ja buy-nuppu vajutamas,” lisas Lepik.

Visit Estonia pälvis ka kevadel laialdast positiivset tähelepanu sotsiaalmeedias. Märtsis pandeemiakriisi algul oli Visit Estonia esimeste seas, kes julges Twitteris välja tulla turismiarenduskeskuste tegevuse eesmärgile vastupidise visit later, stay home sõnumiga. Rahvusvaheline üldsus tajus otsekohesust olulise ja positiivsena, postitus sai orgaaniliselt, ilma igasuguse makstud levita üle 3 miljoni näitamise ning väga paljud reageerisid, et Eesti on nende esimene valik, kui reisimine taas võimalikuks saab.