Leap avas eile oma esimese liini, mis teeb tihemini peatuseid alguses ja lõpus, liini keskel peatusi pole. Selle aja jooksul peab jõudma end mobiilirakendusega bussile registreerida, tervisliku hommikusöögi võtta ja muidugi sülearvuti või tahvli avada. Sotsiaalsus seisneb arvuti taga istuvate inimeste puhul selles, et Leap pakub neile mobiilirakendust, millega saab teiste bussis olevate inimestega suhelda, kui otse silmast silma ei julge.

Istmed bussi tagaosas on nagu pehmed diivanid, eespool on ka kitsamaid baaripuki moodi istmeid ja mugavaid seljatoega nahktoole. Kodus saab mobiilist vaadata, kui kaugel on järgmine buss ja kui mitu vaba kohta selles on. Sõiduplaani pole, bussid väljuvad iga 10 minuti tagant hommikul 7-10 ja õhtul 17-20.

Sisselogimine bussi käib kas QR koodiga või kui oled pidev sõitja, saab aktiveerida ka automaatse Bluetoothiga sisselogimise - siis pole vaja end kuskil valideerida, jalutad vaid sisse ja istud maha.

Toidud ja joogid on bussis hipsterilikult tervislikud - värsked pressitud mahlad, kõikvõimalikud laktoosi-, kolesterooli- jm vabad snäkid ja värske kohv. Maksmine on rahavaba ning käib ikka sellesama mobiilirakendusega. Süleritele ja nutiseadmetele on laadimispesad, Internetti saamiseks on õhus tasuta WiFi.

Selles, et luksuslikku ühistransporti satuvad trenditeadlikud tehnoloogiainimesed, pole kahtlust - pilet (QR kood mobiilis või väljatrükituna) maksab tööinimesele kuus dollarit ühe otsa eest. Seega kui see 15-20 minutit, mis kulub Leap´iga läbi kesklinna sadama piirkonda jõudmiseks, peab olema sama nauditav ja luksuslik kui kogu ülejäänud tööpäev moodsas tehnoloogiafirma kontoris, siis Leap´i buss on reisijale just see puuduv lüli tema ilusas argipäevas. Leap loodab, et stressivaba, trügimiseta ja mugav sõit tööle on paljude unistus ja selle est ollakse nõus maksma mitu korda rohkem, kui tavalises bussis. Uusi marsruute avab äsja tegustema hakanud transpordifirma vastavalt saabunud soovidele, millistest kohtadest soovitakse kõige rohkem sõita.

Kuidas tundub, kas sellisel luksuslikul ühistranspordil oleks tulevikku praeguste tavaliste busside kõrval?