Ryanairi uus kliendiharta avaldati lennufirma 30. sünnipäeva puhul Londonis. Sellega tahab odavlennufirma näidata, et hoolib reisijatest ja tahab parandada oma peagi saja miljoni kliendi lennumugavust kaheksa punktiga:

1. Ryanair tahab alati teha asju paremaks, kui need olid
2. Garanteeritakse odavaimad hinnad
3. Tagatakse parim sihtkohtade valik
4. Lubatakse alati prioriteediks seada turvalisus
5. Pingutatakse, et iga reis oleks nauditav kogemus
6. Ryanair lubab alati olla Euroopa kõige usaldusväärsem lennufirma
7. Lubatakse kõiki teenuseid pakkuda võimalikult läbipaistvalt ja reisijale lihtsasti arusaadavalt
8. Ryanair lubab teha uuendusi, mis teevad reisimise põnevamaks

Et see harta ei jääks liiga üldsõnaliseks, avaldas odavlennufirma ka selle aasta tähtsamad plaanid oma teenuste paremaks muutmiseks:

1. Uuendatakse lennukite interjööre ja meeskonnaliikmete vormiriietust.
2. Vähendatakse lennujaama registreerimistasusid 75 euro pealt 45 eurole, lennukile ilmumata jäämise tasu 160 eruolt 99 eurole (et registreerida end uuele lennule), pileti tühistamistasu (24 tunni jooksul saab tühistada tasuta, hiljem 15 euro eest).
3. Ryanairi kodulehel saab hakata reaalajas piletite maksumust jälgima ja võrdlema.
4. Uute sihtkohtade tutvustused tulevad koos kliendiarvustustega.
5. Uus reisikindlustuse toode asendab praeguse.
6. Isikustatud Ryanair.com-i veebileht pakub valikut rohkem kui 100 kujundusest ning e-kirja teel tehakse personaalseid pakkumisi, mis on kohandatud kasutaja huvidega.
7. Uus "hoia hinda" teenus, mis viie euro eest hoiab piletihinna muutumatuna 24 tunniks.
8. Uus pardamenüü, mis sisaldab tervislikumat toitu ja sooja hommikusöögi ettetellimise võimalust tähtsamatel marsruutidel.
9. Uued istmed rohkema jalaruumi ning uue Boeing Sky interjööriga.
10. Kiiremad mobiilirakendused ja uuendatud Ryanair.com-i kodulehekülg.

Ryanairi tegevjuhi Michael O'Leary sõnul oli esimene kliendikogemuse parandamise programmi aasta 2014. aastal edukas, sest klientide arv kasvas 90 miljonini. Põhjusteks olid tegevjuhi sõnul selle programmiga tulnud sellised uuendused nagu määratud istekoht, tasuta ka teise käsipagasi lubamine lennukisalongi, uus mobiilirakendus ja veebileht, Family Extra peredele ja Business Plus teenus firmadele, rohkem sihtkohti ja tihedamad lennugraafikud.

Juubeliaastal tahab Ryanair jõuda saja miljoni kliendini. 2024. aastaks on aga plaan kasvada 160 miljoni kliendini, ostes selle aja jooksul juurde 380 lennukit.