8. septembril Boeinguga sõlmitud lepingu järgi ostab Ryanair 200 uut Boeing 737 MAX 200 "gamechanger" lennukit. Neist 100 ostetakse välja ja teine sada jäetakse optsioonideks. Kui kõik lennukid on välja ostetud, kujuneb tehingu maksumuseks ligi 17 miljardit eurot, kui arvestada praeguseid tavahindu.

Ryanairist saab suurim seda tüüpi lennukite opereerija. Uude Boeingusse mahutatakse 197 istekohta (see on 8 rohkem kui senises Ryanairi Boeing 737-800´s) ning jõuallikana kasutatakse ökonoomseid CFM LEAP-1B mootoreid, mis koostöös parema aerodünaamikaga tagavad kütusetarbimise vähenemise kuni 18%. Lisaks väheneb ka müra 40 protsenti. Kokkuvõttes aitab see kõik ka lennukipiletite hinda alandada ja reisijate arvu tõsta. Ryanair planeerib reisijate arvu kasvu 82 miljonist sel aastal kuni 150 miljonini 2024. aastal, kui kõik uued Boeingud on kasutusele võetud.

Leping sõlmiti Ryanairi tegevjuhi Michael O’Leary ja Boeing Commercial Airplanes´i presidendi ning tegevjuhi Ray Conneri vahel New Yorgis. Tegemist on suurima Euroopa lennufirmast tehtud tellimusega Boeingu ajaloos. Tegemist on ka Iiri suurima investeeringuga USA tööstusse ja tööturule tellimuse täitmiseks.

Uued Boeing 737 MAX 200 lennukid aitavad Ryanairil kulutusi kokku hoida järgmisel moel:
1. 197 istekohta on 8 rohkem kui seni Ryanairi lennukites, kus on 189 kohta
2. Uus Boeing Sky sisekujundus aitab klientidel lennureisi jooksul end paremini tunda
3. Uued õhema seljatoega istmed pakuvad rohkem jalaruumi
4. Uued CFM LEAP-1B mootorid tagavad koos parema aerodünaamikaga (winglet´id jm) kütusesäästu kuni 18 protsenti ja müravähenduse kuni 40%.

Ryanair on juba tellinud ka 180 Boeing 737-800 lennukit, mis arvestades liisingutagastusi kasvatab lennukipargi 304 pealt 420-ni. 2019. kuni 2024. aastani peaks aga lennukite arv kasvama 520-ni peale uute Boieng 737 MAX 200 lennukite hankimist.

Michael O’Leary sõnul toob uus lennuk Euroopa turule uue hinnasõja odavate piletite pärast ja odavlennufirma kavatseb selle võita.