Odavlennufirma pakub nüüd lastega reisijatele uut toodet - "pere ekstra". Londoni vaaterattal London Eye mõned päevad tagasi toimunud pressikonverentsil ütles odavlennufirma, et nende uued soodustused peredele on kuni 5 kg lisapagasi tasuta pardalelubamine, alandatud hinnad imikutele (20 eurot senise 30 euro asemel), 50 protsenti hinnaalandust lastele, odavam eelisjärjekorras pardaleminek ning soodsamad võimalused neile, kes lendavad peredega tihti.

Veel tutvustati imikute piima eelsoojendamise võimalust, mähkmete vahetamise aluseid pardal, võimalust reserveerida enne lendu kaks lapsele vajalikku varustuseset lennukis (näiteks istmealus, magamisalus vms).

Veebruarist hakati pakkuma ka kindlaksmääratud istekohti, mis on perede jaoks väga oluline, sest varem ei garanteeritud neile kõrvuti istumist.

Ryanairi tegevjuht Michael O’Leary tunnistas Telegraph Travelile, et tema enda kogemus koos oma nelja lapsega reisimisel innustas seda uut poliitikat kasutusele võtma. "Suurim probleem, kui lastega reisida, oli saada lennukis istekohad kõik üksteise kõrvale, kui lennukis polnud kindlaksmääratud kohti," ütles ta, "mu enda kogemus kinnitas, miks see on peredele nii tähtis."

Ryanairi viimase aja pingutused kliendisõbralikumaks muutuda on tingitud nende kasumihoiatusest eelmisel sügisel. Sellest ajast on odavlennufirma lihtsustanud oma kodulehekülge, alustanud telereklaamidega, vähendanud reisijate lisatasusid ja vähendanud reisijate häirimist lennu ajal igasuguste teadaannetega meeskonna poolt.

Samuti lubatakse nüüd reisijatel pardale võtta teine "väike" käekott, järgmisel kuul tuleb aga välja mobiiliäpp, mis toimib kui elektrooniline pardakaart.

Kuid kõik klientidele vastutulekud pole andnud soovitud tulemust - suuremat rahulolu. Uus pagasipoliitika on näiteks kaasa toonud ruumiprobleemi ülemistes pagasiriiulites, sest inimeste kotid ei mahu sinna enam ära. Vaid esimesed 90 reisijat, kes lennukisse sisenevad, võivad olla kindlad, et nende pagas mahub pea kohal olevasse riiulisse. Ryanairi Boieng 737 mahutab aga kuni 189 inimest, mis tähendab, et vaid pooled saavad kindlad olla, et nende pagasile on salongis ruumi.

Samuti nullis see pagasiprobleem määratud istekohtade eelise, mis tehti selleks, et koos reisivad inimesed saaksid kõrvuti istuda. Nüüd oodatakse ikkagi sabas, et esimesena lennukisse pääseda, sest kõrvuti istekohtade asemel jahitakse nüüd pagasikohta.

Lennufirma sai eelmisel nädalal ka kriitikat selle eest, et vähendas oma kahenädalast online´is registreermise ajavahemikku ühe nädala peale. See tähendab, et need, kes reisivad pikemalt kui nädala, peavad reisil olles leidma mõne internetikohviku või kontori, kus saavad pardakaardi tagasilennuks ise välja trükkida või maksustatakse nad suure lisatasuga (88 eurot).