O´Leary loodab saada ka hinna odavlennule kohaseks: 10 eurot üks ots, lisanduvad lisatasud.

Ryanairi ideest on ka varem juttu olnud, kuid konkurendid on pidanud seda äriliselt mittetöötavaks. Nüüd said aga odavlennufirma plaanid juba konkreetsemaks ja kavas on lennata 12-14 erinevasse sihtkohta Põhja-Ameerikas.

"Meile meeldiks väga üle-Atlandi lende tegema hakata ja nüüd on selleks olemas ka äriplaan," ütles Ryanairi kõneisik täna hommikul. "Odavaimad piletid algavad 10 eurost. Kavatseme ühendada 12-14 Euroopa sihtkohta sama paljude USA sihtkohtadega."

Ryanairi esindaja lisas, et selleks tuleb leida vastav lennuk, mis võimaldaks nii odavalt üle ookeani lennata. Kõneisiku sõnul on sellist lennukit, mis oleks piisavalt odav, ökonoomne ja suudaks läbida pikki vahemaid, väga raske leida. Vaja oleks mitte kahte, nelja või kuut lennukit, vaid 30, 40 või 50.

Eelmisel aastal pakkus O’Leary välja kontinentidevahelise lennu piletihinnaks 10 eurot, kuid sellele lisanduvad mitmed lisatasud.

Ryanairi pikamaalendudel saab olema ka premium-sektsioon kallimate piletitega, nii nagu on paljudel Aasia odavlennufirmade pikematel lendudel.

Lennufirma Norwegian teatas mõni aeg tagasi, et suudab pakkuda odavaimaid üle-Atlandi lennupileteid hinnaga 187 eurot üks ots. Kui 2013. aastal alustati odavlende Oslost New Yorki, langes Norwegian aga kriitikatule alla, kuna 12-tunnise lennu jooksul ei pakutud süüa ega juua, seda sai vaid osta krediitkaardiga. Reisijad muutusid pika lennureisi jooksul näljasteks ja janusteks ning koos sellega ka vihasteks, mis sundis lennufirmat oma poliitikat muutma ja piletihindu tõstma. Praegu pakub Norwegian lendu Londonist New Yorki ja tagasi hinnaga 450 eurot.

Ryanairi 10-eurosed piletid üle Atlandi läheksid aga tegelikult koos lisatasudega hoopis rohkem maksma. Vaata siit, milliseks kujuneks odavlennu hind üle Atlandi tegelikult.