Põlengus hävinud spaahotell eirab klientide kõnesid ega maksa saamata jäänud teenuste eest raha tagasi
Tarbija pöördus mai lõpus tarbijavaidluste komisjoni poole avaldusega. Komisjon alustas juuni kesksel asjas menetlust. Avalduse kohaselt oli kliendil planeeritud puhkus Bernhard SPA hotellis ajavahemikus 20.-24.02.2016. Vastavaks perioodiks oli broneeritud majutus, mille kohta väljastas kaupleja tarbijale 18. jaanuaril ettemaksuarve summas 329,01, mis oli 50 protsenti majutuse kogumaksumusest.
Arve sai tasutud 23. jaanuaril. Majutusasutuses toimus kolm päeva hiljem põleng ja hotell oli kokkulepitud teenuse osutamise päevadel suletud. Kuivõrd teenuse osutamine oli võimatu, soovib tarbija ettemaksu tagastamist.
Pärast tuleõnnetust saatis tarbija hotelli e-posti aadressil ettemaksu tagasi saamiseks kirja, millele kaupleja ei ole vastanud ega ka raha tagastanud. Korduvad katsed helistada hotelli kontaktandmetes antud telefonidele on olnud tulemuseta - keegi ei vasta.
1. aprillil saatis tarbija kauplejale tähitud kirja, millele ei ole hotelli poolt samuti vastanud. Kirjas soovis tarbija, et talle tagastataks ette makstud summa 329,01 eurot. Kaupleja ei ole ettemaksu summat seni tarbijale tagastanud.
Tarbijakaitseamet ja tarbijavaidluste komisjoni sekretariaat edastasid tarbija avalduse materjalid 15. juunil kauplejale kirjaliku vastuse esitamiseks. Vastamise tähtaeg oli 29. juuni, kuid kaupleja ettenähtud tähtajal avaldusele ei vastanud. Tarbija avaldas 15. juulil soovi menetluse jätkamiseks tarbijavaidluste komisjonis.