• Raha kaotamisel peaksite abi saamiseks pöörduma lähedaste või sõprade poole.
  • Eesti konsulid või aukonsulid sellistel juhtudel raha anda ei saa, kuid konsul aitab teil vajadusel võtta ühendust lähedastega ning nõustab raha ülekannete tegemisel.
  • Raha kaotuse korral on võimalik lähedastel raha saatmiseks hättasattunule kasutada ka rahvusvahelist kiirrahakaardi saatmise teenust, mida pakuvad MoneyGram ja Western Union.
  • Välisesindus saab anda rahalist abi nö tagatise olemasolul — väljamakse saab konsul teha juhul, kui vastav summa on lähedaste poolt kantud välisministeeriumi pangaarvele (SWEDBANK: EE122200221006104336, SWIFT/BIC:HABAEE2X, viitenumber 700025262).

Mida konsul saab teha?

  • Annab nõu, kuidas saata raha abivajajale.
  • Vahendab vajadusel suhtlust lähedastega Eestis.

Mida konsul ei saa teha?

  • Ei saa osta uusi lennuki-, laeva-, rongi- või bussipileteid.