Eesti lennufirma Nordica on koostöös Adria Airwaysiga müünud käesolevaks aastaks kokku juba üle 150 000 lennupileti. Aasta esimestel kuudel, jaanuarist aprillini on teenindatud ligi 82 000 reisijat kokku pea 2 500-l lennul.

Eesti inimeste huvi Nordicaga lendamise vastu on suur. “See on selge märk sellest, et päris oma lennufirmat on Eestile vaja. Selle suurim väärtus seisneb ärilise, diplomaatilise ja poliitilise reisijaliikluse teenindamises ning siia sissetuleva turismi genereerimises,“ ütles Nordica juhatuse liige Erik Sakkov.

Madal huvi Šotimaa vastu

Populaarseimateks Nordica otselendude sihtkohtadeks on Amsterdam ja Stockholm ning palju tuntakse huvi hooajaliste Spliti ja Nice’i lendude vastu. Atraktiivse sihtpunktina tõmbab paljude reisijate tähelepanu ka Odessa. Üllatavalt madal oli huvi aga suvise Edinburghi liini vastu. Pärast tõsist kaalumist otsustas ettevõtte juhtkond antud liini mai lõpus mitte käivitada. Nordica võtab kõigi Edinburghi pileti ostnutega personaalselt ühendust ning leiab kas alternatiivse ja muu sobiva võimaluse sihtkohta jõudmiseks partnerlennufirmade abil või asendab piletid mõne teise kliendile meelepärase Nordica otselennuga.

“Rahvusliku lennufirmana teenindame Eesti inimeste huve. Esimene suurem Nordica piletimüügikampaania näitas, et Edinburghi otseühendus ei leidnud turul toetust ja on seetõttu mõistlik tagasihoidliku huvi tõttu avamata jätta. Keskendume selle arvelt teistesse meie inimeste jaoks oluliseks kujunenud Euroopa sihtkohtadesse lendamisele,” kommenteeris otsust Erik Sakkov. “Hoolitseme kõigi Edinburghi pileti ostnute eest hästi.”

Suvehooajal 15 sihtkohta

Nordica korraldab koostöös Adria Airwaysiga käesoleval suvehooajal lende kokku 15 eri sihtkohta Euroopas. Liinivõrgustikku kuuluvad suvised Pariis, Nice, Split, Rijeka ja Odessa ning aastaringsed Amsterdam, Berliin, Brüssel, Kiiev, München, Oslo, Stockholm, Trondheim, Viin ja Vilnius.