Juristid soovitavad kohast pilti teha ja nimed mainimata jätta peale mitmeid uudiseid plaanidest arvustajad kohtusse kaevata. Üks Kanada hotell kavatseb seda üritada külastaja väidetavalt ebaobjektiivse negatiivse arvustuse pärast.

Selle aasta aprillis peatus nimelt kanadalane Laurent Azoulay Quebecis Quebeci hotellis koos oma pojaga. Ta kurtis avalikult, et teda närisid seal lutikad ja salvestas ka videotõenduse sellest. Oma kogemusest kirjutas ta TripAdvisorisse negatiivse arvustuse, andes hotellile väga halva hinnangu - ühe tärni viiest. Hotell palus kommentaari eemaldada ja kaebas laimu pärast kohtusse. Hotell hindab tekitatud kahju 95 tuhandele dollarile.

Samal ajal on sarnane kohtuasi käsil ka Suurbritannias. Carter Rucki õigusbüroo partner Adam Tudor Suurbritanniast peab võimalikuks, et alati võib mõni hotell või keegi personalist kliendi laimu pärast kohtusse kaevata. Arvustaja peab sel juhul võtma endale õiguskaitse ja näitama, et tema arvustus on tõsi ning ta väljendas "ausat arvamust, mis põhineb faktidel".

Tudor ütles veel, et hotell omalt poolt peab tõestama, et halb arvustus on talle mingisugust rahalist kahju toonud või tõenäoliselt toob. Ta soovitas ka teha alati pilte kohast, mis negatiivse arvustuse põhjustas, sest "mida rohkem on tõendusmaterjali, seda parem."

"Kohtuprotsessil lasub siiski hotellil raske ülesanne tõestada kohtule, et arvustaja polnud aus," lisas ta. Tudori sõnul on turvalisem jätta nimetamata konkreetne töötaja ning märkida ära, kui hotell tegi pingutusi puuduse kõrvaldamiseks.

TripAdvisori esindaja Suurbritannias lisas, et see on siiski haruldane, kui mõni hotell kaebab kliendi negatiivse arvustuse pärast kohtusse. "Meie kasutustingimused ütlevad selgelt, et igaüks, kes postitab midagi meie saidile, nõustub sellega, et laimavat ja valeinfot sisaldavat materjali üles panna ei tohi," ütles esindaja. "Sellepärast võtame me laimusüüdistusi väga tõsiselt. Kui millegi sellise kohta meile kaevatakse ja laim leiab kinnitust, siis me muidugi eemaldame kommentaari."

TripAdvisori meeskond jälgib neid kasutajaid, kes tunduvad manipuleerivat hotellide hinnangutega või hinnetega. Samuti vaadatakse suurema tähelepanuga üle need arvustused, mis on teiste kasutajate poolt kahtlaseks märgitud. Vajadusel saadetakse arvustuse autorile kiri, kus küsitakse kinnitust, et tema arvustus vastab tõele ja tegelikule kogemusele.

TripAdvisori ajaloo mõned verstapostid:

2000 - TripAdvisor asutati Stephen Kauferi poolt. Firma ostis endale veebisaidid Cruisecritic.com, Holidaylettings.co.uk, Flipkey.com ja Seatguru.com.
2010 - sai maailma suurimaks resiveebiks, kuid puutus kokku probleemidega arvustuste usaldusväärsusest. Telegraph Traveli uuring leidis mitmeid võltsingutest ja näiteks hotelliarvustustest hotellide kohta, mida tegelikult ei eksisteerinudki.
2011 - Reklaamistandardite Amet alustas TripAdisori suhtes uurimist ja palus eemaldada slogani "arvustused, mida võid usaldada" ja et arvustused on "päris" reisijatelt.
2012 - facebookiga linkimine aitas otsida arvustusi, mida olid kirjutanud kasutaja Facebooki sõbrad. Uuendus paljastas seni anonüümse kasutaja, kes tegelikult oli hotelli tegevjuht, kes postitas hulga ülimalt positiivseid arvustusi oma hotelli kohta.
2013 - Tekkisid vaidlused selle üle, kas ikka tasub vanu arvustusi kustutada, kui hotell on läbinud renoveermise.