Hotell Yotel New Yorgis asub Manhattanail Times Square´i lähedal, kust on kõndimiskaugusel mitmed olulised vaatamisväärsused ja Broadway teatripiirkond. Kuid hotell ise on ka vaatamisväärsus: seal käiakse fuajees imetlemas Yobotit - robotkonferansjeed, mis askeldab külastajate pagasiga. Nimelt on hotelliadministraatorite asemel võimalik suhelda registreerimiskioskiga, kust saab end numbrituppa registreerida, kuid kiosk ei oska midagi teha pagasiga. Selleks ongi Yobot - robotkäsi, mis tegeleb pagasi paigutamisega turvakappidesse ja nende edasitoimetamisega. Põhimõtteliselt võib peale oma kohvri jätmist Yoboti hoolde jalutada lahkudes kaks kätt taskus taksosse ja sõita lennujaama - robot hoolitseb pagasi õigesse kohta jõudmise eest. Kui masinate suhtes tekib väike umbusaldus, saab oma mobiili alla laadida ka vastava rakenduse, mille abil võib jälgida, kuhu on kohvrid jõudnud.
Hotelli check-in lauad - täielikult automatiseeritud.

Lisaks robotiseeritud retseptsioonile on ka numbritoad automaatikat täis. Mootoritega varustatud ja reguleeritav voodi ei üllata enam paljusid, kuid lisaks on numbritubades palju liikumissensoreid, mis jälgivad, kas keegi on toas ja mida teeb. Vastavalt sellele seadistatakse valgust ja temperatuuri. Magamistoa seinal on ka suur puutetundlik ekraan, kust saab valida valgustuse meeleolu, multimeediat (muusikat, videot, mänge) ja reguleerida sisekliimat.

Kõik toad on helikindlad ning igas ruumis on ka tööjaam arvutil töötamiseks. Muidugi on olemas kiire Wifi ja helistamisvõimalus, kuid erinevalt vana kooli hotellidest, kus väljahelistamise eest võetakse reeglina kõrgemat tasu, on Yotelis kogu USA piires helistamine tasuta.
Numbrituba - andureid ja elektroonikat täis.
Kuigi inimestega suurt kokku puutuma ei pea, on võimalik ka hotelliadministraatorile helistada või kui juba tehnosuhtluse juurde jäädagi, siis saab temaga e-kirja teel asju ajada. Toateenindust aga ei pakuta. Selle asemel on igal korrusel nn iseteeninduskiosk, kust saab võtta kohvi, jooke, snäkke ja muud hädavajalikku.
Voodi võib luksuslikumates tubades diivaniks kokku käia.

Premium-tubades võib muuta toas palju ruumi võtva voodi ühe nupuvajutusega mugavaks diivaniks. VIP-sviidis aga muutub söögilaud soovi korral piljardilauaks.

Kogu hotelliteenindus on koondunud saali nimega Mission Control. Siin kohtab inimpersonali, kelle käest nõu küsida, juttu ajada, sööki-jooki ja muud vajalikku tellida, kui kioskitest ja robotitest on kõrini.

Kõrgtehnoloogilises hotellis saab selle video abil ringi jalutada:

Järgmises videos on aga näha, kuidas töötab tööstusautomaatikast pärit Yobot, teenindades saabuvaid kliente.

Kui oled maailmas ringi rännates kokku puutunud veel mõnede tehnoloogiaimedega, mida hotellid külalistele pakuvad, siis kirjuta sellest lähemalt kommentaaridesse.