Lennu ülemüümine lõppes reisija väljalohistamisega lennukist


Lennu ülemüümine lõppes reisija väljalohistamisega lennukist
Ekraanitõmmis

USA lennukompaniid on tuntud halva teeninduse poolest, kuid United Airlines on suutnud omandada ka vägivallatseja maine, kirjutab Eesti Ekspressi Kohver.

Kui lennufirma eelmise nädala lõpul kindlasti neli oma töötajat Chicagost Louisville’i väljuvale lennukile panna tahtis ning üks tasulistest reisijatest juba saadud istekohta ei vabastanud, lasi United reisija lennukist välja lohistada turvameestel, kes vastupunninud eakat Hiina päritolu meest sedavõrd karmilt kohtlesid, et tol suust verd voolama hakkas. Unitedi juht Oscar Munoz on vabandanud, et pidi mõned kliendid „ümber paigutama“. Lennufirma jaoks olulisel Hiina turul valmistutakse Unitedi boikoteerima. Internetis ringleb intsidendi kohta sarkastilisi meeme, näiteks väidab üks pilaplakat olevat Unitedi sloganiks „kui me ei suuda lüüa (beat) oma konkurente, siis peksame (beat) vähemasti reisijaid“.