Piletikindlustuse saab osta Tallinki online-broneerimissüsteemist ning ära jäänud reisi piletikulu hüvitab If Kindlustus.
Tallinki piletikindlustuse ostjale tagastatakse pileti eest tasutud summa, kui reisija ise või tema kaasreisija peaks enne reisi haigestuma ning reisile minna ei saa. Samuti kehtib piletikindlustus sõidukipiletitele, kui sõidukiga peaks enne reisi õnnetus juhtuma, mis reisile minemist takistab. Kõik kindlustusjuhtumina käsitletavad olukorrad on nimetatud piletikindlustuse tingimustes ning need leiab Tallinki kodulehelt.

Tallinki müügi- ja turundusdirektori Marina Jõgi sõnul võiks piletikindlustus anda reisijatele julguse pilet oluliselt varem broneerida ja välja osta, kuna reisi eel ootamatute takistuste ilmnedes hüvitatakse pileti maksumus. „Eestis on selline kindlustuslahendus laevapiletitele uudne ning see peaks meie Eesti reisijate elu veelgi muretumaks tegema,“ sõnas Jõgi.

Jõgi lisas, et hetkel on lahendus saadaval üksnes Eesti turul, kuid pilootprojekti õnnestudes võib tulevikus teenus leieneda ka teistele koduturgudele.

Tallinki piletikindlustus on mõeldud pileti tühistamiseks ettenägematute asjaolude puhul enne reisi ning kindlustussumma ühe kindlustatu kohta on kuni 250 eurot.

AS Tallink Grupp teenindab aastas üle 9 miljoni reisija kokku kuuel erineval laevaliinil Eesti, Soome, Rootsi ja Läti vahel. Ettevõttele kuulub kokku 15 laeva ning firma annab tööd ligi 7000 inimesele. 2017.aastal lisandub ettevõtte laevastikku uue generatsiooni LNG kiirlaev Megastar.