„Siseturismi kasvutrendi kinnitab ka lõppenud aasta turismistatistika ning meil on hea meel, et vähemalt aasta esimesed kuud paistavad siseturismile pigem positiivsed, hoolimata jätkuvast majanduslikust ebakindlusest,“ ütles Mutso, teatas firma.

Huvitav on kampaaniakokkuvõtte juures seegi, et Puhkaeestis.ee venekeelse keskkonna külastatavus suurenes 120 protsenti.
Mutso sõnul on selle taga nii EASi enda pingutused kui ka vene sihtrühma muutuv suhtumine.

„Küllap oleme aasta-aastalt aina teadlikumad, kuidas „Puhka Eestis“ sõnum tõhusalt venekeelse sihtrühmani viia. Samas on väljaspool kahtlust, et ka venekeelse sihtrühma suhtumine kodumaistesse puhkamisvõimalustesse on aina positiivsem. Ehkki lausa kaks korda parem tulemus kui möödunud aastal oli meie jaoks väga hea üllatus,“ lausus Mutso.

Tänavuse kampaania sõnumiks oli „Ka nädalavahetus on puhkus“. Kampaania raames pakuti üle saja erineva paketi, neist populaarseimaks osutusid Aqva Spa, Laulasmaa Spa, Grand Rose Spa pakkumised. Positiivselt võeti vastu ka kampaania auhinnamäng.

Mängu käigus sai iga puhkusehuviline hääletada talle enim meeldinud puhkusepaketi poolt, hääletanute vahel loositi välja kaks tasuta puhkusepaketti, kusjuures õnnelikud võitjad said auhinnaks just selle puhkusepaketi, mille poolt ise hääletasid.

Auhinnamängust võttis osa kolmandiku võrra enam inimesi kui möödunud aastal.

Tänavune „Puhka Eestis“ kevadkampaania algas 12. veebruaril ning kestis kaks nädalat. Kampaania reklaamid ilmusid teles, raadios, tänaval ning internetis. Värske statistikaameti info andmeil kasvasid siseturistide ööbimised Eesti majutusasutustes 2011. aastal 10,3%.