Hotelliteenindus läheb mobiili: öömaja saab kasutada ühegi teenindajaga rääkimata

 (15)
Hotelliteenindus läheb mobiili: öömaja saab kasutada ühegi teenindajaga rääkimata
Uue ALICE´i hotelliteeninduse äppiga võib uksehoidjat näha vaid veebist.ekraanipilt: Alice-app.com

Ehkki paljudele meeldib hotellis suhelda kohaliku personaliga, on palju ka neid, kes võõral maal võõras keeles rääkida ei soovi. Neile sobib mobiilirakendus, mis aitab hotelliteenuseid kasutada ilma ühegi inimesega kordagi kohtumata.

ALICE (A Life Improving Concierge Experience) on platvorm, mis pakub külalistele hotelliteenuseid üle mobiili - rakenduse abil saab end hotelli sisse registreerida, jalutada numbrituppa, avada mobiiliga ukse, tellida söök tuppa, küsida linadevahetust, paluda reserveerida restoranis laua, end välja registreerida ja takso õigeks ajaks hotelli ette tellida. Kõik need (ja veel paljude teiste) teenuste soovid jõuavad personalini, kuid klient ei pea ise kordagi telefonitoru haarama või alla fuajeesse minema hotelliteenindajaga rääkima.

Lisaks saab oma hotelli teenuseid kasutada ka hotellist eemal olles, näiteks lennujaama saabudes õhtust einet ette tellides. Kuna tarkvara talletab kõik klientide küsimused ja soovid, saavad hotelliketid neid paremini analüüsida ja järeldusi teha, mida kliendid tahavad.

Hotelliteenuste idufirmal on praegu küll vaid ligi kümme partnerit, kuid äsja investeerimisraha saanuna asutakse kiiresti laienema.

Reisiuudiste portaal Skift kirjutab, et mobiilsete teenuste trend on hotellikülastajate juures kiiresti kasvav just samamoodi, nagu viis aastat tagasi hakati aina rohkem nõudma WiFi-t hotellitubades. ALICE´i kaasasutaja Justin Effroni sõnul ei tähenda mobiilsed teenused enam vaid mobiilset toa broneerimist, vaid ka nö kaugjuhtimispulti hotelli kõikide teenuste kasutamiseks.

Mobiiliäpp Neon võimaldab toateenindajaga pikemat tekstivestlust, kui soov vajab selgitamist. Getneon.co

ALICE´i mobiiliäpp tuli iOS-i platvormile välja jaanuaris ning sel kuul järgneb Androidi platvormil rakenduse esitlemine. Sarnaseid rakendusi on teisigi - näiteks Neon tegeleb juba eelmise aasta sügisest samasuguse teenusega, pakkudes seda mitmekümnele hotellile peamiselt USA-s. Starwoodi hotellikett teatas jaanuaris, et laseb mõnedes hotellides külastajatel end sisse registreerida ning numbritubade uksi avada mobiiliäppi abiga. Hyatt aga pakub sisseregistreerimiseks nö kioske, kus saab iseseisvalt personali vahenduseta end kirja panna ja toa valida ning varustab hotellipersonali iPadidega, millelt nad saaksid kliente igal pool teenindada.

Hea lugeja, kas mobiilirakenduse abiga hotelliteenuste kasutamine oleks mugavam või on parem endiselt personaliga silmast silma või telefoni teel rääkida?