Külalistel paluti hinnata 33 erinevat hotelliteenust ja järjestada need olulisuse järgi. Selgus, et esikohale tõsteti tasuta inglise või kontinentaalne hommikusöök ja hotelli restorani headus kolmandale kohale jäänud Interneti ees.

Neljas kõige ihaldatavam teenus oli parkimine, viies aga 24 tundi avatud hotelli administraatorilaud.

Peale suitsetamiskeeldu Euroopas on mittesuitsetajate ruum tõusnud järgmiseks kõige ihaldatavamaks võimaluseks.


Kõige vähemoluline oli aga üllatuslikult lastesõbralikkus, lemmikloomade teenused ja juuksurisalongid. Tasub siinkohal silmas pidada, et ligi kolmandik tuhandest Hotels.com-i küsitlusele vastanust olid ärireisijad.

Samas olid needsamad ärireisijatest vastajad hinnanud suhteliselt väheoluliseks ka konverentsikeskuste, äriruumide ja koosolekusaalide olemasolu.

Wifi muutus kõige olulisemaks teenuseks aga siis, kui külalised olid hotelli saabunud. Kodust broneerides hinnati sellest olulisemaks hommikusööki.

WiFi kõrge hind põhjustas varem palju nurinat, kuid nüüd on selle tasuta pakkumine levinud juba paljudesse hotellidesse. Lisaks saab tasuta WiFit ka paljudes avalikes kohtades nagu kohvikutes ja lennujaamades.