„Tärnisüsteem on aluseks Eesti majutusteenuse heale tasemele ja korrastatud arengule ning seepärast planeerime senisest enam nii teenusepakkujate kui ka tarbijate teadlikkuse tõstmist järgusüsteemi olulisusest kui tunnustatud kvaliteedimärgist,“ ütles EHRL-i juhatuse esimees Verni Loodmaa. Ta lisas, et
EHRL-i missiooniks on Hotelstars Union’i süsteemi ajaga kaasa käimine ja paindlikkus innovaatiliste lahenduste aktsepteerimisel ning hotelli teenuse arendamine uutele segmentidele.

EHRL rakendab Eestis rahvusvahelist järgusüsteemi Hotelstars Union, mis võimaldab Eesti hotelle ja motelle paremini Euroopa omadega võrrelda ning tagab turistile kindluse majutusasutuse kvaliteedis. Hotellil on võimalik taotleda kuni viis tärni ja motellil kuni kolm tärni. Järgu taotlemine on majutusasutustele vabatahtlik.

Hotelstars Union´i järgunõuded koosnevad miinimum- ja valiknõuetest. Järgu saamiseks tuleb täita kõik miinimumnõuded ning valikuliste nõuete hulgast on tarvis juurde koguda kindel arv punkte. Kõigil majutusasutustel on võimalik saada ka kõrgem (Superior) tase. Praegu on Eestis 25 järguhotelli, neist kuuel on viis, üheksal neli ja kümnel kolm tärni.

Euroopa Hotellide ja Restoranide Liitude Assotsiatsiooni (HOTREC) eestvedamisel välja töötatud Hotelstars Union´i järgusüsteem on lisaks Eestile kasutusel Šveitsis, Austrias, Saksamaal, Ungaris, Tšehhis, Hollandis, Rootsis, Lätis, Leedus, Luksemburgis, Maltas, Belgias, Taanis, Kreekas ja Liechtensteini Vürstiriigis. Euroopa ühtse järgusüsteemi järgi on neis riikides klassifitseeritud üle 22 000 hotelli.

EHRL tegutseb järgu andjana alates 2006. aasta maist.