Quantum of the Seas on suuruselt kolmas kruiisilaev maailmas, olles väiksem vaid sama firma kahest veel suuremast laevast: Allure of The Seas ja Oasis of The Seas. Tegemist on maailma moodsaima kruiisilaevaga, mis pakub terve rea uuendusi, mida sellistel laevadel pole varem nähtud: alustades robotbaarmenidest ja lõpetades langevarjuhüppe simulaatoriga.

Ühes kategoorias on aga tegemist ka maailma suurimaga - Quantum of the Seas sai läbi aegade suurimaks reisilaevaks, mis kunagi on jõel sõitnud. Nimelt tuli alus sõidutada Saksamaalt Emsi jõe ääres asuvast Meyer Werfti laevatehasest Põhjamerele. Rohkem kui 30 km läbis hiigel-laev tagurpidi, et paremini manööverdada, sest kitsamates kohtades jäi kahele poole parrast ruumi vaid mõne sentimeetri jagu.

Southamptoni jõuab Royal Carribeani uusim ja moodsaim reisilaev umbes kesknädala paiku. Hamburgis tehakse enne veel viimased testid ja ülevaatus kuivdokis.

167 800 tonnise veeväljasurvega ning 4180 reisijat mahutav kruiisilaev alustab novembris oma esireisi üle Atlandi ookeani, et peatuda esialgses kodusadamas New Jerseys. Sinna ei jää hiigellaev aga kauaks. Päris kodusadamaks saab Shanghai Hiinas, kust Royal Carribean hakkab tegema Aasia kruiise juba järgmisel aastal.

Moodsaimad atraktsioonid uue kruiisilaeva pardal

Quantum of the Seas pakub laeva sisekajutites olijatele võimalust siiski ka merele vaadata. Selleks on loodud virtuaalsed rõdud, mis näitavad hiigelekraanidel just seda pilti, mis väljast avaneb. Seega ei peagi tuulisel ja külmal ajal välja päikeseloojangut vaatama minema, kui ööbid sisekajutis, millel päris akent pole.

Ekstreemsema meelelahutuse jaoks on langevarjusimulaator tuuletunnelis, surfisimulaator tehislainetega basseinis ning kaljuromimise sein. Laeval asuv SeaPlex on maailma suurim spordikompleks, mis laevadel kunagi olnud.

North Stari kapsel.

Teistest kruiisilaevadest eristab uut laeva vaatekapsel North Star, mis pika kraananoole otsas tõuseb kõrgele laeva kohale või sõidab laeva kõrvale, et pakkuda avaramaid vaateid nii laevale endale kui ka lähedalt mööduvatele vaatamisväärsustele, näiteks New Yorgi vabadussambale. Kapsel mahutab 14 inimest ja on 41 meetri pikkuse kraananoole otsas.

18 restorani pakuvad ajastatud söögiaegu, et üle 4000 reisija saaksid kõik sujuvalt teenindatud. Kruiisi jooksul ei pea istuma kogu aeg samas lauas, vaid igaks õhtuks saab broneerida uue koha.

Bionic Bar on aga veel üks täiesti uus asi kruiisilaeva pardal. Robotiseeritud baaris saavad külastajad jälgida, kuidas tööstuslikud robotid neile kokteile valmistavad.

Two70° on samuti uutmoodi kõrgtehnoloogiline salong, mille klaasfassaad avaneb ookeanile ja mille klaaside läbipaistvust saab elektrooniliselt reguleerida. Two70° läbib 5.-7. tekki ja pakub 270-kraadist panoraamset ookeanivaadet. Pimedal ajal, kui akendest midagi huvitavat näha pole, tekitavad 13 projektorit seintele virtuaalse keskkonna näiteks džunglist.
Two70 panoraamsalong.

Esimest korda ajaloos on ka kogu laev varustatud piisavalt kiire WiFi-ühendusega, mis lubab üle õhu striimida kõrgkvaliteediga videot.

Kajut virtuaalse aknaga.

Kokku on laeval 16 tekki 2090 kajutiga, neist 1570 rõduga, 147 ookeanivaatega ning 373 sisemist kajutit. Kõik sisemised kajutid on aga varustatud maast laeni ulatuva 80-tollise LCD-ekraaniga, kus kuvatakse laeva välisvaadet.