“Soovime pakkuda oma püsiklientidele võimalust kasutada Club One liikmelisuse hüvesid kõrvuti laevareisiga ka kodust lahkumata,” lausus Tallink Duty Free AS-i e-kaubanduse juht Sven-Erik Veimer. “Uues veebikaubamajas on saadaval üle 2200 toote, erinevatest parfüümidest kosmeetika ning juukse- ja nahahooldusvahenditeni.”

Laevapoodides müüdavate toodete hinnad on tunduvalt soodsamad kui kaldapealsetes ilukaubamajades — näiteks populaarseimate parfüümide hinnad on reeglina 20-30 protsenti odavamad. “Lisaks saavad Club One kliendid paljude toodete puhul kasutada kuni kolmandiku ulatuses varasemate ostudega kogutud boonuspunkte,” lisas Veimer.

Tallink Duty Free e-kaubanduse juhi sõnul on kõige populaarsemate ilutoodete kõrval valikus ka valik tuntud brändide käekellasid, käekotte ja mitmesuguseid aksessuaare. “Sortimendi koostamisel lähtusime ostueelistusest laevadel ning kaubavalik täieneb pidevalt vastavalt klientide tagasisidele ja sortimendi täienemisele,” märkis Veimer.

Ostetud kaubad saavad Club One kliendid tellida kokku ligi 230 kodulähedasesse Omniva ja SmartPosti pakiautomaati või otse koju.

Tulevikus kavatseb Tallink Sven-Erik Veimeri sõnul veebipoe kontseptsiooni ka edasi arendada, lisades valikusse ka muid laevapoodides leiduvaid tootegruppe ning laieneda lisaks Eestile ja Soomele jõudsalt ka muudele turgudele.

Tänavu kümnendat tegevusaastat tähistanud 2,2 miljoni liikmega Club One lojaalsusprogramm on Läänemere piirkonna suurim. Programmiga on liitunud inimesi kokku 88 erinevast riigist, sealhulgas Läänemere äärsete maade kõrval ka Hiinast, Kanadast ja Indiast.

Club One lojaalsusprogramm pakub klientidele mitmesuguseid reisimisega seotud hüvesid, sh allahindlusi reisijapiletitele kui ka pardaostudele ning reisidelt kogutud boonuspunkte saab kasutada ka laevapiletite broneerimisel. Lisaks on Club One püsikliendiprogrammil arvukalt teisi koostööpartnereid.

Uue poe leiad SIIT!