Haldjatest kogus nädalaga kümneid tuhandeid kasutajaid


Haldjatest kogus nädalaga kümneid tuhandeid kasutajaid
EAS

EASi turisimiportaali Visit Estonia loodusturismikampaania #deepESTroots raames loodud testi on tänaseks üles leidnud juba kümneid tuhanded inimesed üle maailma. Välisriikide arvestuses on kõige rohkem testi täidetud Ameerika Ühendriikidest ja Soomest, aga samuti erinevatest Aafrika ja Aasia riikidest.

Eesti pärimust ja loodust tutvustava mängulise testi abil saab igaüks välja selgitada, millisele haldjale Eesti pärimusloost ta kõige enam sarnaneb. Igale haldajale pakutakse omakorda välja just tema iseloomule kõige paremini sobivad elamused Eesti looduses. Testi on praeguseks külastatud ja täidetud 129 riigist ning selle abil on oma mütoloogilise karakteri leidnud 60 000 inimest.

„Soovime köita turistide tähelepanu näidates meie pärimuslugu ja looduslähedast eluviisi mõnevõrra uudsemas võtmes. Kõigest nädalaga on test jõudnud juba kümnete tuhandete inimesteni üle maailma,“ selgitas Eesti Turismiarenduskeskuse kampaaniajuht Katrina Sokk.

Testi jaoks on tekstid loonud looduse- ja rännumees Hendrik Relve ning nende põhjal valminud haldjate maagiliste illustratsioonide autoriks on moekunstnik ja -illustraator Britt Samoson. Haldjaprofiilide loomisele aitasid kaasa Tartu Ülikooli psühholoogia eriala doktorandid Madis Vasser ja Karl Lomp.

Tänavu veebruaris lansseeritud loodusturismikampaania #deepESTroots peamiseks saadikuks on lauljatar Kerli Kõiv, kes on selle aasta jooksul mitmeid oma muusikavideoid ja teisi tegevusi sidunud loodusturismi objektidega Eestis. Kampaania raames kogutakse jätkuvalt puhkaeestis.ee keskkonnas ka eestlaste lugusid selle kohta, millist rolli loodus jätkuvalt me argipäevas mängib.

Kampaania on läbi erinevate kanalite jõudnud kokku 18 miljoni inimeseni kõikjal maailmas.

Testi saab täita ja jagada http://www.visitestonia.com/en/estonian-myth-quiz