Instagrami kuldajastul tahaks ju paljud meist teha pilte eralennukite, jahtide, sportautode jne tausta. Ainuke probleem on asja juures on fakt, et suurel osal inimkonnast pole see võimalik, kuna sellised luksusasjad maksavad roppu raha. Näiteks ainuüksi kahetunnine lend eralennukiga maksab juba ligi 7000 dollarit per inimene, vahendab USA väljaanne Insider.

Sellele justkui "probleemile" on aga lahenduse leidnud USA ettevõtja ja artist nimega Matty Mo, kes lasi ühte LA-s asuvasse Fred Segali poodi üles seada eralennuki sisemust imiteeriva väljapaneku nimega Private Jet Experience.

Loomulikult on üliluksuslik keskkond meelitanud sadu inimesi ennast selle taustal pildistama ja oma Instagrami jälgijatele jätma muljet, justkui reisitaks eralennukiga.

Mo põhjendas meediale saadetud avalduses, et selline väljapanek tehti, kuna ka tavainimestele soovitakse anda võimalus postitada endast sarnaseid pilte, nagu seda teevad kuulsused.

"Enamik inimesi ei suuda endale eralennukit lubada ja selliselt me demokratiseerime pääsu tagatuppa, mis on seni olnud avatud vaid rikastele ja kuulsatele," lisas Mo.

Tegelikult soovib aga artist tõmmata tähelepanu asjaolule, et tänapäeva ühiskonnas ei peaks me uskuma kõike, mida sotsiaalmeedias näeme või kuuleme. Lisaks soovib artist näidata, et ühiskonnas on liiga palju pealiskaudsust, eneseimetlust ja raha, kui peamise edu näitaja propageerimist.

Nimetatud installatsiooniga plaanib artist 2019. aasta jooksul veel mitmekümnesse linna jõuda.

Vaata ka inimeste sotsiaalmeediasse postitatud pilte, justkui oleksid nad eralennukis: