Sadama reisiterminalid teenindavad aastas üle kümne miljoni reisija, kellest kolmandik saabub Eestisse just A-terminali kaudu. Terminali muudab veelgi rahvusvahelisemaks see, et selle uue sisekujunduse töötas välja läti disaini ettevõte BrandEleven.

„Kogu BrandEleveni meeskonna jaoks tekitas põnevust võimalus luua Eesti külastajatele sellest kaunist riigist esmamulje. Ideeloome juures oli meie eeliseks see, et oskame Tallinna sadamat vaadata reisija silmadega, kes külastab Tallinnat esimest korda,“ rääkis Brandeleveni loovdirektor Guna Akona.

Sisekujunduslahendus lähtub Eesti looduse temaatikast, mis on kombineeritud tänapäevaste moodsate elementidega.

See on Läti disaini ettevõtte jaoks esimene sellelaadne projekt Eestis, mille loomisel otsiti Eesti ja Tallinna jõulisi sümboleid.

Hea reisisõber, kas oled reisinud uue sisekujundusega A-terminalist?

Vaata uuenenud välimusega A-terminali galeriid: