Lõpuks leidsin ka aega, et kirjutada oma möödunud nädalavahetuse emotsioonidest. Mul on väga tore seltskond, kellega iga suvi midagi ette võtame ja väga kallis sõbranna, kes organiseeris meile seekord lihtsalt ülivinge väljasõidu.

Sihtkoht: Hiiumaa - Saarnaki laid.

Eesmärk: puhata ja mõnuleda. Phones are out! (väga ei õnnestunud!)

Tingimused: üks väike kunksmoori majake, veekanistrid, küünlavalgus, imeilus Eestimaa loodus ja lubati ka väga vähe puuke!

Tulemus: Mission complete!

Picture

Pildil: Road to Heaven. Meie sõit Hiiumaale algas meeleolukalt, sest praami peal kohtasime oma (Eesti parimat) pulmaisa - Tõnis Millingut ning kohe jooksis silme eest läbi meie muinasjutuline päev, mis oli pea kohe kaks aastat tagasi.

Täiesti ootamatult kohtasime teda veel ka Salinõmme sadamas, kus valmistusime järgmise sõiduvahendi peale minekuks, mis meid laiule viis. Tõnis läks sinna sadamasse lanti loopima ja meie kasutasime kohe juhust ühe korraliku selfie tegemiseks.

Ma olen vist kõige suurem merefänn üldse. Ükskõik millega mind merele viia, kasvõi väikese kummipaadiga - kõik sobib! See siin oli aga paat, mis täitis kunagi parvlaev Estonia päästepaadi funktsiooni.

Picture

Selline pilt avaneb, kui 15 inimest võtavad kõik oma vajalikud asjad nädalavahetuseks laiu peale.

Mehed tassivad ja naised juba puhkavad! Meid ootas ees hubane armas maja mere ääres (nagu laulus "Kui on meri hülgehall"). Sinna kahele korrusele mahtus meie seltskond väga edukalt ära ja kusjuures kõigil oli mugav olla (kui välja arvata meeste öine norskamiskoor).

Kohalejõudes viidi meid kohe ekskursioonile, et vaadata üle kõik, mida üks laid pakkuda võib.

Ilm oli ka meie poolt. Terve järgmine päev saime rannas ja kadakate vahel mõnuleda. See oligi nagu paradiisisaareke, sest mujal igal pool sadas sellel päeval. Üks imeline koht päikese all, kuhu tulla puhkama ja mõtteid puhastama!

Picture

Juhin tähelepanu alloleva artikli pealkirjale!

Söögi tegemine käis meil ikka nagu ennemuiste.

Meil oli ka veel üks vägev plaan - vaadata õues suurelt ekraanilt vanu Eesti filme. Kaasa oli veetud projektor, generaator ja läpakas. Ainuke möödarääkimine, mis plaani teostamist takistas oli ühe olulise augu puudumine arvutis, millega kogu kupatus ühendada! No üritasime sellest üle olla ja vaatasime lihtsalt läpakast ära filmi "Siin me oleme".

Ma ei mäletagi nädalavahetust, kus sai olla nii ennastunustavalt. Kuna olime ilma meie väikese printsessita, siis ei pidanud ka tema pärast muretsema ja sai ennast täiesti välja lülitada. Emadele aeg-ajalt väga värskendav (olgugi, et pühapäeval tahtsin varasema praamiga minna, et teda juba näha)! :)Minu kui tõelise linnapreili jaoks oli muidugi katsumus olla reedest pühapäevani ilma dušši ja suure peeglita. Aga see hea looduse energia ja linnast eemalolek kaalub üle kõik mugavused. Picture

Alati on äge minna kuskile võõrale maale puhkama, kuid meie enda kodu pakub ka selliseid põnevaid kohti, millest õrna aimugi pole. Võtke kõik aega Eestis reisida. See nädalavahetus oli ilmselt selle suve kõige meeldejäävam üritus.

Picture

Klõpsud tegid Reet Igel ja Laura Vaim.