#deepESTroots - vaata, millega välismaalasi Eesti loodusesse meelitatakse!

 (2)
#deepESTroots - vaata, millega välismaalasi Eesti loodusesse meelitatakse!
Haldjalik lauljatar Kerli on EASI kampanaia peategelaneEAS

EASi turismiarenduskeskus annab täna avalöögi oma 2016. aasta välisturgudele suunatud loodusturismikampaaniale #deepESTroots, mille saadikuks on lauljatar Kerli Kõiv.

„Tahame alanud kampaaniaga tutvustada Eestit kõikjal maailmas puhta ja puutumatu looduse sihtpaigana, kus leidub nii looduskauneid paiku, kus linnakärast eemalduda kui ka kõikvõimalikke tegevusi, mida Eesti looduses teha saab,“ lausus EASi turismiarenduskeskuse direktor Tarmo Mutso.

Tema sõnul oli juhuste õnneliku kokkulangemise tõttu võimalik peamiselt läbi sotsiaalmeedia kanalite toimuva kampaania saadikuks paluda viimaste aastate populaarseim Eesti lauljatar maailmas Kerli Kõiv, kes just siinse looduse rüpes valmistab ette oma uut albumit, mis ilmub käesoleva aasta septembris.

„Kerli ja tema looming esindavad suurepäraselt kampaania essentsi, milles on tagasipöördumine juurte juurde, loodustarkus ja teatav annus Eestile omast mütoloogiat. Meie soov on, et ka välisturistid saaksid osa meie kommetest ja looduslähedusest,“ selgitas kampaaniajuht Katrina Sokk, kelle juhtimisel valmis ka möödunud aasta üks maailmas enim tunnustust pälvinud turismikampaaniaid Epic Estonia.

Seotud lood:

"Olles veetnud poole oma elust erinevates maailma nurkades ja töötades meelelahutusäri valgemates ja varjulisemates soppides, olen leidnud tagasitee lihtsuse, ürgsuse ja päris asjade juurde," iseloomustas Kerli Kõiv oma uut suunda. "Ma olen tänulik, et saan läbi oma loomingu panustada Eesti tutvustamisse kõikjal maailmas,“ lisas Kerli. Kampaania alguseks on Kerli uue albumi esiksingli "Feral Hearts" ("Metsikud südamed") esitlus Kiek in de Kök kaitsetornis. Singel ilmub üheaegselt USAs ja Euroopas 19. veebruaril.

Loodusturismile keskenduva kampaania eesmärgiks on tutvustada Eestit, kui omapärase mütoloogia, traditsioonide ja tavadega riiki, kus loodus on kõigile ligipääsetav ja käeulatuses. Kampaania kutsub kõiki üles oma kogemusi ja emotsioone, mida Eesti loodus pakub, jagama sotsiaalmeedia vahendusel, kasutades #deepESTroots.

Loe veel

Visitestonia.com nähtavust kampaanias on rahastatud Euroopa Regionaalarengu Fondist

Eestit võib pidada suureks looduse teemapargiks: 18% pindalast katavad rahvuspargid ja kaitsealad; 7% sood ja rabad, kus matkata ja ülipuhtas vees ujuda. Eesti territooriumist ligi 50% on kaetud metsaga ja tervelt 69% eestlastest usub puudel hinge olevat. Läänemeres asuvad 1520 Eesti saart, lisaks sellele on Eestis umbes 1200 järve. WHO 2015 andmete põhjal on Eesti kõige puhtama õhuga riik maailmas.