Paraku on kitsas tualetis askeldamine olukorras, kus tulemus tahab kiirelt väljuda alati seotud väikeste väljakutsetega ning seekord juhtus nii, et osa läks sealt mööda, kuhu pidi minema. Tulemuseks oli hingemattev hais, mis levis kiirelt salongi.

Reisijate kaebused muutusid aina tungivamaks ja vaatamata lennumeeskonna pingutustele ei õnnestunud haisutekitajat likvideerida, kirjutab Distractify.com, vahendades Daily Maili. Brüsseli kohale jõudnud lennukis tuli kaptenil teha raske otsus: kas panna kogu salongitäis reisijaid kannatama veel seitsmeks tunniks või pöörduda kiiresti tagasi.

Meeskonna otsus oli ühene - tuleb tagasi pöörduda ja lasta tualeti kallale maapealsed päästjad oma erivahenditega.

Reisijatele tähendas see 15-tunnist ootamist, British Airwaysile toidukupongide väljajagamist ja reisijate majutamist järgimise lennu ajaks. Lisaks muidugi ka lisakulud hilinemiste, personali tagasi Heathrow´le jõudmise ja lennujaamamaksude näol. Tualetireostaja aga pääses sisemise ilmselt suure piinlikkustundega, et kogu see jama sündis vaid tema pärast. Kes hädamaandumise põhjustas, pole teada.