Thomson Airways tegeleb puhkusereiside teenindamisega ning suur osa reisijatest on just lastega pered - nende surumine tavaliste istmeridadega lennukisse võib olla küll odavam, kuid mitte mugav. Selleks, et oleks lahedam, kavatseb lennufirma oma Boeing 787 Dreamliner´itesse mahutada nn sotsiaalsed istekohad.

Perede sotsiaalsed istekohad on kaks toolirida, mis on paigutatud näoga vastamisi, vahel suur laud. Kui võõrad ehk ei soovi terve pika lennu jooksul üle Atlandi Euroopast Kariibidele üksteisele otsa põrnitseda, siis peredele peaks selline lahendus olema ideaalne. Laual saab rahulikult mängida. Selline pere sotsiaalne istekoht mahutab kuus reisijat - kolm inimest kõrvuti mõlemal pool lauda. Üks rida peab istuma küll seljaga sõidusuunas, kuid pikal lennureisil on see pisut ebamugav vaid tõusul ja maandumisel. Stabiilses lennuosas pole vahet, mis pidi istuda.
DuoSeat - luksuslikud sotsiaalsed istmed kahele.

Teine sotsiaalse istme tüüp on mõeldud aga paaridele - siin pole innovatsioon nii suur kui pereistmetel, sest kolmeses reas asendatakse keskmise istme funktsioon lauaga. Iste jääb alles, sellele asetatakse aga lisa, mis teeb keskmisest kohast soliidse šampanjalaua. Mis saab aga keskmise koha väljamüügist? Selle maksavad ilmselt kinni sotsiaalse istekoha tellijad ja see pole ka midagi uut. Paljud teisedki lennufirmad pakuvad juba võimalust osta enda kõrvale "vaba koht", et mugavamalt reisida.

Lisaks plaanib Thomson Airways lapsi pardal lõbustada teenuse "Kids Club" abil: nö pardalapsehoidja teenus tähendab, et lennumeeskonna liige aitab lapsel aega veeta ja igavust peletada. Üks abivahend, mis stjuuardil või stjuuardessil selleks varustuses, on tahvelarvuti koos netiühendusega.

Kas oleksid valmis lendama seltskonnaga lennukis, kus tuleb võib-olla istuda terve tee seljaga sõidusuunas?