Odavlendude haru kavatsetakse käiku lasta järgmisel aastal, kirjutab ajaleht Vedomosti. Lendude baasiks saab mõni Moskva teisejärguline lennuväli ning lennumarsruudid hakkavad ühendama pealinna ja Peterburi lõunapoolsemate suurlinnadega.

Hiljem plaanitakse haaret laiendada ka Kiievisse, Jerevani, Istanbuli ja Barcelonasse. Selleks võetakse lennukiparki nelikümmend Boeing 737 lennukit.

Ajalooliselt on Aeroflotil olnud kehv turvalisus. Paljud lennukid on sattunud õnnetustesse, mis on pannud liikvele ka naljad viina viskavate pilootide kohta, kuid lennufirma on viimastel aastatel teinud suuri pingutusi oma maine parandamiseks.

Veebilehel Airline-Ratings.com, kus hinnatakse 425 lennufirmat üle maailma ja mida hoiab käigus Austraalia lennuekspert, antakse Aeroflotile praegu turvalisuse eest maksimumpunktid ehk seitse punkti seitsmest. Sellegipoolest võib Aerofloti lennukipargist leida veel maailma kõige vähem turvalisemaid Antonov AN-12 lennukeid - hinnang sellele lennukile on samuti antud sama veebilehe poolt.

Arvatakse, et odavlendudele oleks Venemaal suur nõudlus. Paljud venelased peavad siiamaani leppima pikkade mitmepäevaste rongireisidega läbi riigi, samal ajal kui puhkusereisidele Türki ja Vahemeremaadesse saab suvel lennukiga mugavalt ja valikuvõimalusi on palju.

Venemaa kolmas suurim lennufirma UTair kavatseb samuti odavlennufirma avada, see peaks juhtuma juba lähikuudel.

"Inimesed väärtustavad oma aega aina rohkem ning tahavad aina vähem kulutada mitut päeva selle nimel, et kuhugi ainult kohale jõuda," ütles Aerofloti tegevjuht Andrei Martirossov Vedomostile, miks odavlennufirmal oleks põhjust lennuturule tulla.