12 asja, mida lennuteenindajad soovivad, et reisijad teeksid

 (8)
12 asja, mida lennuteenindajad soovivad, et reisijad teeksid
Pilt on illustreerivFoto: Pixabay

Lennureisid võivad tekitada palju stressi. Muremõtetega tegeledes võib ümbritsev täiesti teisejärguliseks muutuda ja isegi elementaarsed viisakusreeglid ununeda. Jah, lennuteenindajad on selleks, et tagada reisija turvalisus ja heaolu terve lennureisi vältel, kuid selleks, et seda lihtsam teha oleks, on lennuteenindajad kirja pannud mõned soovitused, mis aitavad kaasa hea reisikogemuse saamisele.

1. Riietu soojalt

See ainult ei tundu nii, vaid lennukites on põhjusega külm. Seda selleks, et tagada hädaolukorras kokpiti varustuse korras olek. Pideva madalama temperatuuri tõttu soovitatakse alati mõni soojem riideese või pleed endaga kaasa võtta.

2. Planeeri ümberistumisi pigem pikema vahepeatusega

Väga ahvatlev on sättida oma lennud nii, et vahepeatustes ootamise aeg on minimaalne. Lennuteenindajate sõnul pole see siiski kõige parem idee. Sujuva lendamise võivad aeganõudvamaks teha nii ilmatingimused, mehaanilised vead ja terve pikk nimekiri muid põhjuseid. Selliste probleemide vältimiseks on tark endale piisavalt pikk paus kahe lennu vahele jätta.

3. Enne pileti ostmist loe selle kasutustingimusi

See on eriti vajalik siis, kui vajad kindlat abi. Näiteks perega reisides on mõistlik osta piletid kindlate istekohtadega, et vältida olukorda, kus pere peab lahus istuma.

Seotud lood:

4. Tuleb arvestada, et ka lennuteenindajad peavad järgima samu reegleid nagu reisijad

Tõepoolest on lennuteenindajad pardal selleks, et reisijatel oleks võimalikult meeldiv lennukogemus. Kuid siiski on kõige tähtsam turvalisus. Seega peavad ka nemad teatud reegleid järgima. Kui turvavöö tuli põleb, tuleb teenindajatel oma töö hetkeks katkestada. Nii tagavad nad enda turvalisuse.

5. Võta oma vesi ja snäkid ise kaasa

Ka ise on võimalik enda meeldivale lennukogemusele kaasa aidata. Nimelt soovitavad lennuteenindajad kaasa võtta enda vee ja meelepärased snäkid. Esmatähtis on loomulikult vesi. Kõrgused, kus lennuk lendab, võivad tekitada dehüdratsiooni. Lennuteenindajad aga ei pruugi olla suutelised su topsi nii tihti täitma kui sooviksid.

6. Jälgi ohutusvõtete seletamist

Ilmselt oled seda kõike juba mitmeid kordi näinud ja kuulnud. Siiski tasuks iga kord hoolsalt kuulata ja meelde jätta, kuidas mingis olukorras käituda tuleb. Võta see viis minutit, hädaolukorras tänad ennast.

7. Ole lennuteenindajatega viisakas

Tihti ununeb inimestel rohke lennustressiga elementaarne viisakus. Lennuki pardale minnes tervita alati sind vastu võtvaid teenindajaid. Paljusid lennuteenindajaid küll ei häiri, kui inimene neid vastu ei tereta. Siiski tuleks ikkagi austada seda, et nemad panustavad oma aega sellesse, et sa ennast teretulnuna tunneksid.

Lennuteenindajaga suheldes võta klapid peast ära. Nii näitad, et hindad tema tööd.

Lõpetuseks — ära unusta tänada. Lennuteenindajad on kogu lendamise protsessi juures väga olulised. Nad vastutavad terve õhusõiduki turvalisuse eest. Kui midagi peaks juhtuma, olgu see siis meditsiiniline probleem või mõni tehniline rike, on nemad need, kes inimesi aitavad.

8. Hoia vahekäigud puhtana

Lennuki vahekäigud on teenindajate jaoks üks põhilisi töökohti. Viisakusest ja austusest nende töö vastu hoia oma asjad korras ja enda ligi.

9. Järgi piletil olevaid käsipagasi reegleid

Nii toimides teed sa enda ja kaasreisijate pardale mineku sujuvaks. Lisaks ei teki siis ka sinu käsipagasi pärast teistel enda omaga probleeme. Tähelepanelikkus ja viisakus viivad kaugele!

10. Ära võta telefoni vetsu kaasa

Nagu kõiges muus, tuleb ka vetsu kasutamisel kaasreisijatega arvestada. Selleks, et see külastamine võimalikult kiirelt kulgeks, on mõistlik telefoni endaga mitte kaasa võtta. Nii aitad vältida pikkade järjekordade tekkimist.

11. Proovi kambüüsist väljas püsida — see pole reisijate jaoks mõeldud

Tihti võib see ruumikas koht tunduda mõnusa pelgupaigana oma kitsast istmest. Tegelikult aga on see mõeldud ainult teenindajate jaoks. Ka nende jaoks on privaatsus ja oma ruum olulised.

12. Tee teenindajale mõni kena märkus

Lennuteenindajate sõnul tähendab selline väike armas tegu nende jaoks väga palju. Olgu selleks siis suuline kompliment või mõni väike kirjake.

Allikas: insider.com