Otsus tähendab seda, et kontsernil tekib võimekus pakkuda nii Eesti turule kui ka suurematele Euroopa lennufirmadele, reisikorraldajatele ja tšarterlendude organiseerijatele täisteenust, ehk lennukeid 70st kuni 180 istekohani. Sisenemist uude turusegmenti on ettevalmistatud terve koroonapandeemia jooksul, et olla valmis „uue normaalsuse“ saabumise ajaks. Airbus A320 lennukit hakatakse käitama Nordica lennuettevõtja sertifikaadil, mille alt opereeritakse täna ühe CRJ900-ga Rootsi siseliini, kohaliku omavalituse riigihanke korras.

Nordic Aviation Group’i esindaja Jan Palmer märkis: „See on meie grupi jaoks loomulik areng. Pärast kuut aastat edukat tegutsemist regionaallendude turul väiksemate lennukitega oleme valmis sisenema oluliselt laiemasse ja võimalusterohkemasse turusegmenti. See loob ettevõttes nii uusi ärivõimalusi kui ka väärtuslikku lennunduskompetentsi kogu Eestis. Suured kommertslennufirmad keskenduvad üha enam oma prioriteetsetele tegevustele ja regionaalse iseloomuga lennuoperatsioone ning lisamahte lennuhooaja kõrgperioodil, ostetakse sisse just meiesugustelt ettevõtetelt.“

Anton Õnnik, lennundusgrupi kommertsosakonnast lisab: „Oma potentsiaalsete klientidega peetud arutelude põhjal oleme veendunud, et suudame järgmise paari aasta jooksul leida tööd vähemalt 10 Airbus A320 lennukile. See võimaldab meil jõuda hädavajaliku kriitilise massini ja saada selles segmendis samuti oluliseks tegijaks Põhja-Euroopas.“

NAG lennundusgrupp on läbinud edukalt pandeemiaperioodi ning selle aasta suvel käitatakse kokku juba 17 lennukit: seitset ATR72-600, üheksat CRJ900 ja alates 1. juulist lisanduvat Airbus A320 lennumasinat. Kontsernis töötab hetkel kokku 480 lennundusspetsialisti ja ettevõtte omab baase lisaks Tallinnale nii Stockholmis, Kopenhaagenis, Aarhusis, Vilniuses kui ka Turus.