Läti tarbijakaitseamet teavitab, et kui tarbija on ostnud TT Baltics SIA korraldatava reisi reisivahendajalt ja reis on tühistatud, siis on reisivahendajal kohustus tagastada reisijale see osa summast (sh komisjonitasu), mida pole TT Baltics SIA-le edasi kantud.

Reisikorraldajale tagasimakse saamiseks esitatavas avalduses peab olema:

  • reisija ees- ja perekonnanimi;
  • reisija kontaktid (telefoninumber, aadress, e-posti aadress);
  • reisilepingu kuupäev ja number;
  • reisikorraldaja ja reisivahendaja ärinimi ning registrikood;
  • andmed tehtud maksete kohta (kuupäev, maksja, summa);
  • osaliselt tehtud tagasimakse reisivahendajalt (kui on asjakohane);
  • tagasimakse kogusumma;
  • pangakonto number, kuhu tagasimakse kantakse.


Avaldusele tuleb lisada makset tõendav dokument (nt maksekorraldus internetipangast). Digiallkirjastatud avaldus tuleb saata e-posti teel riga@fstravel.eu või käekirjaliselt allkirjastatud avaldus posti teel: Vienības gatve 109, Rīga, LV-1058, Läti.

Läti tarbijakaitseamet palub reisijatelt keerulise olukorra tõttu kannatlikkust, kuna tagasimaksete tegemine TT Baltics SIA külmutatud rahalistest vahenditest vajab Läti finants- ja kapitaliturgude komisjoni luba. Seega võib tagasimaksete tegemine võtta rohkem kui 14 päeva.

Kui TT Baltics SIA keeldub tagasimaksest või tekib muu vaidlus, saavad Eesti tarbijad sellekohase avalduse esitada EL-i tarbija nõustamiskeskuse kaudu, mis on TTJA piiriüleseid kaebusi lahendav üksus. Kui ettevõttega vaidlust ei teki, pole vaja avaldust esitada.