Estraveli turundusjuht Katrin Aaslaid: "August oli juba kolmas kuu järjest, kus teeme kriisiaja müügirekordeid. Seostaksin seda eelkõige eduka vaktsineerimisprogrammiga Eestis ning selleläbi lisandunud reisijulgusega. Ka septembri esimene nädal näitab juba praegu tugevat kasvu, kuid siin on selgelt tegemist äriklientuuri aktiveerumisega. Loodame tänu sellele septembris veel tugevamat kasvu, kui oli augustis."

Estraveli finantsjuht Janika Laanaru: "Kriisieelse 2019. aasta augusti käibest moodustab lõppenud augusti tehniline müügikäive vaid 56 protsenti. Suund on õige, kuid kriisieelsele tasemele jõudmist tuleb veel kevadeni oodata. Seda juhul, kui praegune soodne areng jätkub."

Teenusliikide kaupa jagunes brutokäive:
- lennupiletid 33%
- pakettreisid 28%
- laevapiletid 18%
- hotellimajutus 13%
- muud teenused 8%

Kliendisegmentide käibejaotus: 56% eraisikud ja 44% juriidilised isikud.
Müügikanalite lõikes jagunes käive: 19% automatiseeritud online-müük ja 81% täisteenindusega professionaalne müük.

Statistika näitab, et eraklientide augusti populaarsemad sihtkohad lennupiletite uute broneeringute järgi olid Itaalia, Prantsusmaa ja Hispaania. Pakettreiside populaarsemad sihtkohad augustis avatud tellimuste põhjal olid Bulgaaria, Kreeka ja Türgi.

Möödunud kuu TOP sihtkohti (nii lennupiletite kui ka pakettreiside osas) saab vaadata Estraveli kodulehelt.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid