Estraveli kinkekaartide (kinketšekkide) müügi ja lunastamise statistika Covid-pandeemia ajal näitab, et Eesti tarbijad ei ole kaotanud usku tulevikuks reisiteenuste ette ostmisesse reisibüroode kaudu. Pigem vastupidi — usk reisibüroodesse on suurenenud.

Kinkekaartide statistika (EUR) pandeemia ajal:

Estraveli juhatuse liige Aivo Takis kommenteeris: “Mul on hea meel, et tarbijate usaldus meie kinkekaartide soetamise vastu püsib kõrgel tasemel. Arvasin muide ka ise, et pandeemia ajal väheneb uute kinkekaartide soetamine ja suureneb surve olemasolevatest vabanemiseks. Kuid statistika näitab vastupidist trendi — juurde osteti rohkem, kui samal ajal vanu ära kasutati.”

Estraveli turundusjuht Katrin Aaslaid lisas: “Minult on täna küsitud, kas tegu pole mitte sellega, et vanu kinkekaarte ei ole õnnestunud kasutada tänu piirangutele, ja neil lasti lihtsalt aeguda? Vastus on ei, sest reisimine on kogu aeg võimalik olnud, sh Eesti-sisene reisimine, mida me aktiivselt müüme. Ning sel perioodil, kui reisipiirangud tõepoolest mõju avaldasid (st kuni selle aasta kevadeni), pikendasime me kõikide soovijate kinkekaartide kehtivust.”

Estraveli kinkekaartide tavapärane kehtivus on kaks ja pool aastat, mis on Eesti keskmisest näitajast kordades pikem. Estraveli kinkekaarte saab piiramatu maksevahendina kasutada kuues riigis üle maailma kõikides Estraveli kontserni kuuluvates reisibüroodes. Eeltoodud statistika hõlmab vaid Eesti äriüksuses väljastatud kinkekaarte, sõltumata nende lunastuskohast.

Estravel väljastab standardiseeritud kujul kinkekaarte juba 22 aastat, alates 1999. aastast. Kliendil on võimalus valida kas paberkandjal või elektroonilise kinkekaardi vahel. Igal kaardil on individuaalsed turvakoodid, mis välistavad probleemid väärkasutusega. Loe rohkem siit.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena