“On väga hea meel, et meil õnnestus pandeemiaaega tõhusalt kasutades suur renoveerimistöö ette võtta ning sellega ka nii suurepärase tulemuseni jõuda – tänu kogu meeskonna pühendumusele ja pingutusele. Naljaga pooleks saab lisada, et eriti tore on seejuures, et remont õnnestus läbi viia kaotamata ühtki klienti, neid ju lihtsalt polnud. Hotelli kontseptsioon ja täiesti uus teenuste lahendus on loodud meie hotellitiimis ning keskendub Tallinki tugevustele, tuues nii maalt kui merelt tuntud ja armastatud tegevusalad ja kaubamärgid nüüd kokku Tallinna südalinna. Külastajad on lisaks hotellile oodatud nii City Grill House restorani kui lõõgastusalale ning tutvuma Tallinki e-poe näidisväljapanekuga,“ ütles Tallink Hotelsi juhatuse liige Ave Svarts.

„Kunagine legendaarne Teenindusmaja, praegune Tallink City Hotell on kindlasti hetkel Eesti hotellimaastiku teerajaja. Uus hotell tabab ära mingid uued nüansid, mida külaline vajab, saades rohkem kliendi unistuste nägu. Uus nüanss on näiteks väga avar lobby ehk elutuba, kus veedad aega erinevate meeleolude keskel – baari alal pika laua taga sotsialiseerudes, kamina nurgas "kätt hoides" või siis raamatukogu vaiksesse nurka eraldudes. Või hoopis Zoom'i keskkonnas suheldes oma väikeses klaastoakeses. Kõike seda me vajame ja siin on see kõik ka olemas. Välja mõtlemisele ja valmis ehitamisele kulus aasta, suure hotelli puhul kõlab see kui maraton sprinteri tempos. Ehitusfirmaga oli hea klapp, asjad laabusid,“ ütles arhitekt Meelis Press.

„Võtsime eelmisel suvel kinnisvara omanikena üsna märkimisväärse riski ja otsustasime koostöös Infortari ning Tallinkiga hotelli täielikult renoveerida. Hetkeseisuga tundub, et meil õnnestus turismisektori kriis enda kasuks pöörata. Kõigi osapoolte ühise pingutuse tulemus on nauditav nii meile, hotelli operaatorile kui loodetavasti ka klientidele,“ ütles Kapiteli ja Vara HTG juhatuse liige Rait Pallo.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid