„Eelmise suve siseturismi kampaania näitas, et eestlane hindab väga praktilist infot ja konkreetseid soovitusi, kuhu minna ning praeguse kampaania abil on hõlbus panna kokku just endale sobiv Eesti-puhkus,” ütles EASi turismiarenduskeskuse direktor Liina Maria Lepik.


Kampaanialehel saab oma asukohta jagades avastada, mida põnevat ümbruskonnas leidub — restoranid, muuseumid, atraktsioonid, aktiivse puhkuse ideed. Asukohta saab ka ise muuta ja valida, kui minekut alles plaanitakse. Samuti juhatab kampaania omal käel tehtavatele tuuridele üle Eesti, mille on kokku pannud kohalikud turismispetsialistid.

Kampaanialeht on nii eesti kui ka vene keeles ning selleni viivad reklaamid televisioonis, raadios, väli-, print- ja digimeedias.

Toiduteemale järgnevad spaad ja aktiivne puhkus veel egiidi all „On aeg veeta vesinädalaid”; majutuspakkumised — „Ma tahan sinuga idülli minna”, pere- ja aktiivne puhkus — „Head lapsed, need kasvavad wifita”; üritused, muuseumid ja etendused — „Vallanda endas kultuurikihk” ning looduspuhkus — „Mine metsa! Müstikale”. Kalambuurid sündisid EASi turismiarenduskeskuse Shardee Rebase, kalambuurimeistri Keiti Vilmsi ja reklaamiagentuuri AGE koostöös. Kampaaniale andis hääle Jüri Pootsmann oma looga „Magus melanhoolia”, mille meloodia ja avalause sobivad hästi suvepuhkusega („Peata aeg ja lase lihtsalt olla mul siin…”).

Tavapäraselt on EASi turismiarenduskeskuse fookus on suunatud sellele, et Eesti eksporditulu turismist oleksid võimalikult suur, kuid takistused reisimisel on suunanud rohkem turundustegevusi siseturismi. „Oleme valmis alustama kampaaniaid lähiturgudel niipea, kui olud seda võimaldavad, kuid kindlasti on sektori taastumiseks praegu reisimise kõrghooajal väga oluline roll ka siseturismil,” ütles Liina Maria Lepik.

EASi turismiarenduskeskuse läinud suve siseturismi kampaania „Armasta Eestit. Puhka Eestis” mõju-uuringus oli 86% küsitletutest teinud suve jooksul mõne sisereisi Eestis või kavatses seda teha, 2019. aastal oli see number 77%. Ligi pool küsitletutest oli valmis läinud suve kampaaniast inspireerituna ka Eestis reisimisele rohkem kulutama. Võrreldavalt tugevaid tulemusi loodab turismiarenduskeskus ka selle aasta kampaaniast.

Siseturismi kampaaniat rahastab Euroopa Regionaalarengu Fond.

Uuri siseturismi kampaania kohta lähemalt SIIT!

Vaata ka "Maitsevägi kutsub" teleklippi:

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena