Tallinna lennujaama kommunikatsioonispetsialisti Jane Kallaste sõnul on täna veel vara prognoosida, kas eilse uudise valguses suureneb nõudlus või mitte. “Uudis Soome töörände lubamise osas lennukitega tuli eile õhtul. Tallinnast lendavad hetkel Helsingisse Finnair ja Nyxair. Täna ei ole kumbki lennufirma meile veel teatanud täiendatavate sageduste lisamisest, pigem jälgivad nad olukorda ning reageerivad vastavalt nõudlusele (kas selle tekkimisele või mittetekkimisele)."

Xfly kommunikatsioonijuht Toomas Uibo ei pea praegu uue Tallinna-Helsingi liini avamist mõistlikuks. “Lubada tööränne ainult lennukiga on ilmselt väga ajutine otsus, keegi ei saa ju lennufirmadele garanteerida, et selline reegel kehtib aasta või kaks,” põhjendab Uibo. “Sellise ajutise otsuse peale ei hakka ilmselt teised kommertslennufirmad peale Finnairi Tallinna-Helsingi liini lendama. Iga liini avamine on seotud kuludega ja kui see liin kestab ainult mõne nädala, on see lennufirmale selge miinusprojekt.”

Kui nõudlus Tallinna-Helsingi liinile peaks järsult suurenema, on Uibo sõnul kõige lihtsam juba liinil toimetaval lennufirmal lennusagedust suurendada. “Finnairil on kõige lihtsam sinna lennukeid juurde lisada, neile selline ajutine lahendus sobiks kõige paremini," arutleb Uibo. "Normaalolukorras lendab ikkagi Tallinna ja Helsingi vahel lendavatest inimestest 90% Helsingist edasi, seetõttu ei ole ühelgi teisel lennufirmal suurt mõtet avada Tallinna-Helsingi liini, sest normaalolukorra taastudes jääks neile väga vähe reisijaid.”

Mis puudutab Nyxairi kolme lendu nädalas Tallinnast Helsingisse, siis see on Uibo sõnul Finnairi kõrval nii kaduvväike sagedus, et antud olukorras suurt mõju ei oma.