"Paljudele inimestele on Netflixi avaleht lõõgastumiseks tuttav pilt, panime kokku omamoodi Spaflixi, kust pärast pikki piiranguid leida lõpuks päriselu lõõgastust ja naudinguid," kommenteeris spaaveebi sündi turismiarenduskeskus loovjuht Shardee Rebas. Telepärase lahendusena tootis turismiarenduskeskus koostöös spaadega videod, mis on tänaseks lisaks spaaveebile lisatud ka Eesti brändi tööriistakasti. Samuti on spaaveebi loomise käigus toodetud videod ja fotod antud spaade käsutusse turundusmaterjalina kasutamiseks.

Spaaveeb oma seitsmes keeles sisuga kutsub Eesti spaadesse nii sise- kui ka välisturiste. Igas keeles on kasutatud keelemängu, nt eesti keeles kannab veeb Spaatamiseväärse Eesti nime, inglise keeles kõlab see Spatacular Estonia. Veeb hõlmab spaahotelle, mitte aga päevaspaasid, kuna turismiarenduskeskuse põhieesmärgiks on eeskätt tekitada ööbimisi ja pikendada reisihuviliste külastusaega.

Spaaveebi avaküljel on Eesti kaart, mis näitab kiiresti spaade asukohta ning annab väliskülastajatele aimu, kui lühikesed on Eestis vahemaad. Spaasid saab sorteerida geograafilise asukoha ning ka sisuliste tunnuste alusel: romantilised, peresõbralikud, linnast väljas, raviteenustele keskendunud, 18+ spaad.

Tegu pole ajutise kampaanialehega, vaid pikemaaegse loomingulise lahendusega, mida turismiarenduskeskus kasutab edaspidi eri turgudel tehtavate turismikampaaniate alusmaterjalina.

Spaflixi leiad SIIT.