41% hotellikülalistest pidasid kõige ebameeldivamaks räpaseid ja kasimata hotellitube. Teisele kohale jõudsid ebamugavad voodid, mis ei taga mõnusat und ning kolmandaks jäi kehv teenindus.

Puhtuse osas olid nõudlikumad naiskülastajad: 48% neist pidas räpast numbrituba kõige ebameeldivamaks, samal ajal kui meestest valmistas räpasus suurimat muret vaid 29 protsendile. Samas valisid mehed enam ebameeldivamate asjadena välja kogenematu personali ja peidetud lisatasud.

Vanamoodne sisekujundus ja lisateenuste vähesus toateeninduses aga häiris nii mehi kui naisi kõige vähem. Mõneti üllatavalt polnud ka kehv asukoht kõige ebameeldivamate asjade seas.

Moest läinud interjöör oligi üks vähim häirivamaid asju hotellikülaliste jaoks, vahel peeti seda mõnel juhul isegi plussiks, kui tegemist on näiteks ajaloolise hotelliga. Samuti ei peetud oluliseks ka rikkalikku toateenindust, sest neid teenuseid, mida saab tellida numbrituppa (ja mis maksavad tavaliselt palju), kasutatakse viimasel ajal aina vähem.

Edetabelist on hotellipidajatel õppida, et lisateenuste nimel pingutamise asemel on hoopis olulisem hoida numbritoad puhtad ja voodid mugavad.

Uuring tehti hotellikülastajate seas rahvusvahelise uuringufirma poolt.

Edetabelis, mis pandi kokku hotellikülaliste vastustest, on kõrgemal kohal kõige enam häirivam, madalamal kohal vähem häirivam asi.

1. Määrdunud hotellitoad
2. Ebamugav voodi / halb uni

3. Kehv teenindus ja kogenematu personal

3. Peidetud lisatasud — näiteks WiFi eest maksmine jne

4. Kõrged ootused vs tegelikkus

5. Kehval tasemel üldkasutatavad teenused

6. Kehv asukoht, keeruline kohale pääseda

7. Lisateenuste vähesus toateeninduses

8. Vananenud sisekujundus

Allikas: Huno.com