ALLSAFE märgist annab välja maailma juhtiv sertifitseerimisbüroo Bureau Veritas. Ibis ja Swissôtel on ainukesed majutusasutused Eestis, keda on auditeeritud ja kes on ALLSAFE märgise saanud.

„Puhastus- ja ohutusmeetmete kasutuselevõtt majutusasutustes on praegu väga oluline, kuid ainult tegemisest ei piisa. Usalduse jaoks on vaja ametlikku kinnitust ja selle järele on täna ka nõudlust. Märgis on kinnituseks, et ettevõte tõesti sisuliselt ja järjepidevalt panustab. Accor hotellid Swissôtel ja Ibis on selles osas positiivselt silma paistnud,” sõnas Bureau Veritas Eesti sertifitseerimise juhataja Andro Kivistik.

Ibis Tallinn Center hotelli tegevjuht Madis Laid sõnas, et maksimaalse puhtuse ja ohutuse tagamisest majutusasutustes on saanud uus normaalsus. „Peame tegema lisakulutusi, et hoida hotell ohutuna ja turvalisena ning tagada kindlustunne, mida külastajad praegu eriti otsivad. See on ka üks põhjustest, miks majutushinnad ei saa tegelikult meeletult langeda,” ütles Laid.

Swissôteli tegevjuht Gilles Felgen tõdes, et praegusel ajal kirjutatakse puhtusestandard ning hügieeninõuded ümber ja sellest saab üks olulisemaid määrajaid majutuskoha valimisel. „Olles osa Accori grupist, kes on kiiresti initsiatiivi haaranud, saame turul olla teerajajad ALLSAFE standardite tutvustamisel. Meid külastades saavad kõik tunda end turvaliselt — nii hotellitoas, restoranis kui spaas,” rääkis Felgen.

Mõlema hotelli juhid on tuleviku suhtes mõõdukalt optimistlikud ning olenemata sellest, et koroonaviirus on andnud kogu turismisektorile valusa löögi, ei plaani Accori hotellid Eestis oma uksi sulgeda.

„Tahaks muidugi loota, et koroonaviirus enam selliselt pead ei tõsta kui kevadel, kuid samas oleme ka võimalikuks uueks löögiks valmis. Hetkel ei tea keegi täpselt, mida lähikuud toovad, kuid isegi kui peame õppima koroonaviirusega elama, usun, et turism täielikult ei seisku. Oluline on osata muutunud oludega kohaneda,” rääkis Ibis Tallinn Center hotelli tegevjuht Madis Laid.

„Tänaseks oleme kosunud ja olulise kogemuse võrra rikkamad. Meie töötajad kannavad kaitsemaske või kaitsevisiire, kuid lisaks sellele viime läbi põhjalikke puhastusprotseduure. ALLSAFE standardite järgimisega teeme endast oleneva, et tagada klientidele võimalikult ohutu külastuskogemus, ka keerulisematel aegadel,” sõnas Swissôteli tegevjuht Gilles Felgen.

ALLSAFE rahvusvahelised puhtuse ja ohu ennetamise standardid ning märgise lõi Accor hotelligrupp Covid-19 pandeemia tõttu klientide ja töötajate turvalise hotellis viibimise tagamiseks. Standardid on välja töötatud, auditeeritud ja atesteeritud koostöös sertifitseerimisbürooga Bureau Veritas, mis on juhtiv büroo ettevõtete testimise, inspekteerimise ja sertifitseerimise valdkonnas. Ülevaate auditeeritud ja vastava märgise saanud majutusasutustest leiab siit: https://restartwith.bureauveritas.com/.

Ohutuse- ja turvalisuse tagamiseks on Ibis ja Swissôtel kasutusele võtnud järgmised ohutusmeetmed:

  • Kogu meeskond on koolitatud COVID-19 viiruse kohta ohutusnõuete täitmise kui ka ohule reageerimise osas.
  • Töötajad hoiavad kahemeetrist vahemaad üksteisest ja külalistest ning järgivad hügieeninõudeid, pestes ja desinfitseerides regulaarselt käsi.
  • Täiendavat tähelepanu pööratakse tubades tihti kasutatavate alade nagu lülitid, ukselingid, puldid, termopuldid jmt desinfitseerimisele.
  • Hoolikalt desinfitseeritakse üldalade tihedalt kasutatavaid pindasid nagu ukselingid, liftinupud, tualettruumid ning lobby, koosolekuruumide-, restorani-, baari- ja hommikusöögialad.
  • Käte desinfitseerimisvahendid on kättesaadavad lobby- ja restoranialadel, ühekordsed kummikindad ja meditsiinilised maskid on saadaval vastuvõtulauas.
  • Vastuvõtuala on kaitstud läbipaistva klaasiga. Töötajad kannavad ühekordseid kindaid ja teenindavad üht külalist korraga.
  • Kõik võtmekaardid desinfitseeritakse ning kasutatud kaarte ei kasutata uuesti vähemalt 72 tunni jooksul.
  • Baaris ja restoranis desinfitseeritakse kõiki üldkasutatavaid alasid iga kahe tunni tagant. Menüüd ja lauad desinfitseeritakse pärast iga külalise lahkumist.Lisaks on nii restoranis, hommikusöögialas kui konverentsiruumides tehtud ümberkorraldused, et laudade vahel oleks vähemalt kaks meetrit vahet.