Oktoobrist novembri lõpuni kestva ettevõtmise siht on kasvatada sügis- ja talvekuudel Pärnus peatuvate lätlaste osakaalu ehk suurendada madalhooajal lõunanaabrite ööbimisi mullusega võrreldes 20 protsenti.
Kampaania on suunatud 25-55-aastastele riialastele, kes armastavad puhata koos pere või sõpradega, broneerivad oma puhkuse ise, hindavad heal tasemel teenindust ja teenuseid ning jagavad oma reisikogemusi sotsiaalmeedias.

„Riia on Pärnu jaoks väga atraktiivne ja suur sihtturg. Kui Tallinnas, mis on meie jaoks samuti väga oluline turg, on elanikke 440 000, siis Riias elab 724 000 inimest. Seega on Riia turg tervelt 60 protsenti suurem kui Eesti pealinn. Oluline on ka Riia lähedus Pärnule - Tallinnast sõidab Pärnusse kaks tundi, ent Riiast 2,5 tundi, mis on kõigest pool tundi kauem,“ sõnas Pärnu linnavalitsuse turismiarenduse peaspetsialist Orvika Reilend.

Lätis on pärnakad madalhooaja kampaaniaid teinud juba aastaid.
Seekordse kampaania sisuks on erinevad turundustegevused ja kajastused sotsiaalmeedias ning ajakirjanduses, videod ja välireklaamid.
Et riialastes Pärnusse tuleku vastu juba aegsasti huvi tekitada, riputati augusti lõpus Riia kesklinna Kronvalda parki 12 Pärnu-teemalise pildi ja sõnumiga kiike.

Reilendi kinnitusel on kohalikud kiiged hästi vastu võtnud.
„Oleme Riiast kiikede kohta palju positiivset tagasisidet saanud, ka Riia linnavalitsus kiitis pärnakaid sellise toreda algatuse eest. Kiigepark on pidevalt kasutuses ning meie hotellid ja spaad on ka tänu neile kiikedele päringuid ja broneeringuid saanud,“ ütles Reilend.
Läti turunduskampaania läheb maksma 45 000 eurot.

Kampaaniasse panustavad Pärnu linn, EAS ning Viiking Spaa Hotell, Estonia Resort Hotel & Spa, Estonia Medical Spa & Hotel, Taastusravi & hotell Wasa, Wasa Resort, Villa Wesset, Rannahotell ja Strand Spa & Conference Hotel.